@ Svoger
Jeg mener han skal starte på bænken og så have 10 - 20 - 30 minutter her og der.
I stedet for at han skubber Larsson ud på bænken som er vores eneste offensive spiller med bare lidt tur i den.
Jeg synes vi er et sted hvor dem i bedst form bør spille og ikke den bedste spiller.
Det har de 5 første runder vist meget godt.
Jeg mener han skal starte på bænken og så have 10 - 20 - 30 minutter her og der.
I stedet for at han skubber Larsson ud på bænken som er vores eneste offensive spiller med bare lidt tur i den.
Jeg synes vi er et sted hvor dem i bedst form bør spille og ikke den bedste spiller.
Det har de 5 første runder vist meget godt.