En af årsagerne til at jeg sammenligner med sidste sæson, som jeg har forklaret tidligere. Det er at Sune i forbindelse med Orri Oskarsson salget forsikrede os at truppen var stærkere end sidste sæson.
Det gør det da ikke mindre skørt at sammenligne 1:1 med sidste sæson, hvor vi havde et fuldt sammenspillet hold. Totalt useriøst.
If you know, you know.