Jeg har personligt svært ved at hidse mig op til mesterskabsspillet, hvor jeg ikke kan mindes nogensinde at have haft mindre optimisme og håb i forhold til, at vi nok skal finde melodien. Selvfølgelig kan det stadig ske, at vi sætter en stabil stime sammen, men jeg synes, man skal grave dybt for at finde de små lyspunkter, der kan begrunde et håb.
Arbejdet med defensiven i vinterpausen ser ud til at have drejet sig om at minimere risici, når vi er i boldbesiddelse. Hvilket har gjort vores angrebsspil totalt bovlamt. Men de grundlæggende problemer i forhold til opdækning i feltet synes på ingen måde løst. Vi har en krumtap og ´forsvarsleder´ i Pantelis, som konsekvent dukker sig i fysiske dueller, og vores venstreside er generelt hullet som en si.
Delaney kan vi ikke for alvor regne med pga. en skrøbelig fysik, og i det hele taget synes vores træningsbane at være et farligt sted at opholde sig, når man ser på, hvor mange skader vi kom ud af vinterpausen med.
Selvfølgelig skal kampene spilles, og jeg tager enhver positiv overraskelse med - men motivationen og begejstringen er p.t. svær at mobilisere.
Arbejdet med defensiven i vinterpausen ser ud til at have drejet sig om at minimere risici, når vi er i boldbesiddelse. Hvilket har gjort vores angrebsspil totalt bovlamt. Men de grundlæggende problemer i forhold til opdækning i feltet synes på ingen måde løst. Vi har en krumtap og ´forsvarsleder´ i Pantelis, som konsekvent dukker sig i fysiske dueller, og vores venstreside er generelt hullet som en si.
Delaney kan vi ikke for alvor regne med pga. en skrøbelig fysik, og i det hele taget synes vores træningsbane at være et farligt sted at opholde sig, når man ser på, hvor mange skader vi kom ud af vinterpausen med.
Selvfølgelig skal kampene spilles, og jeg tager enhver positiv overraskelse med - men motivationen og begejstringen er p.t. svær at mobilisere.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå