Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis lægestaben siger god for Cornelius, hvad skal træneren så gøre? Lade være med at bruge ham alligevel, fordi han er blevet fanforumekspert for en dag og ved bedre?


Træneren skal foretage en fodboldfaglig vurdering af, om han skal spille. Det er vel ikke nok med en sundhedsfaglig vurdering.

Han kunne passende starte med at se analysere på de 20 kampe, som Corner spillede i efterårssæsonen, hvor han havde en målinvolvering pr. 512. spilleminut.

Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Mand for mand er det er stærk trup, vi har. Der er vel en grund til, at den er langt den dyreste i drift.

Sådan kan det jo ikke opgøres. Runarsson ligger formentlig som en af de bedst betalte målmænd, sikkert sammen med Trott og vores indlejede... Og sådan kan du sikkert fortsætte rundt.

Holdet er hæmmet af at Neestrup ikke kan få dem til at forstå hvad han vil have dem til at gøre. Og så mangler vi vel stadig tempo foran. Knap man ikke få offensiven til at ´spille´, kan hurtige individualister jo redde en del...
Når individualisterne så i øvrigt heller ikke slår til, pga skader eller andet, så er det svært at se, hvor der skal komme noget offensivt fornuftigt fra.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Hvis lægestaben siger god for Cornelius, hvad skal træneren så gøre? Lade være med at bruge ham alligevel, fordi han er blevet fanforumekspert for en dag og ved bedre?


Ikke satse på at en spiller med SÅ vanvittig en skadeshistorik, skal spille samtlige minutter han kan.... måske kun spille ca. hver anden kamp fra start og så ellers spille den unge angrebsspiller i truppen resten af tiden?
Men ok, selv med Corner skadet, insisterer Nees jo på ikke at spille Chiaka, i nærmest andet end i korte indskiftninger.....
QPR
Nandeyanen
RedigeretI dag 12:01
FCK har ikke den offensive kapacitet til at lukke kampe og har heller ikke den defensive kapacitet til at lukke ned for dødbolde. Det vil sige alle kampe er åbne.

Vi har spillet 22 Superliga kampe hvor halvdelen er vundet og den anden halvdel er tabte point.


Du har alt for meget doom & gloom I forhold til holdet. FCK vinder uden problemer i år også selvom man er sølle 4 point efter FCM. I morgen er man blot ét enkelt point efter med stor sandsynlighed.

Det er til trods for at holder har en del mangler, men det er stadigvæk milevidt foran alle andre hold hvis man kigger på alle spillere. Jeg medgiver FCM er bedre offensivt, men de er meget dårligere stillet defensivt og på midtbanen.

Holdet kan fuldt ud fokuserer på SL nu.... De fleste gange du har sagt mesterskabet er tabt, har FCK vundet.
Football is played with your head. Your feet are just the tools
@Fall from Grace

Det er kun sket 2 gange at det førerhold der går ind i mesterskabsspillet ikke vinder vinder mesterskabet.

Den ene gang var førerholdet á point med anden pladsen og den anden gang gik man ind med 1 point forspring.

Det vil være et historisk comeback hvis FCK vinder mesterskabet.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er kun sket 2 gange at det førerhold der går ind i mesterskabsspillet ikke vinder vinder mesterskabet.

Den ene gang var førerholdet á point med anden pladsen og den anden gang gik man ind med 1 point forspring.

Det vil være et historisk comeback hvis FCK vinder mesterskabet.


Alle statistikker er jo til for, at blive brudt......
Det ændrer ikke på at du gang på gang har ment FCK ingen chance havde, men jeg ser FCK som favorit til mesterskabsspillet.

Det er trods alt kun 1 sejr og en uafgjort man skal have mere end FCM
Football is played with your head. Your feet are just the tools
Det er trods alt kun 1 sejr og en uafgjort man skal have mere end FCM


Man kunne jo også tabe begge kampe til FCM og så er den ged jo nærmest barberet..... synes egentlig det er vildt at man har set begge klubbers opstart efter vinteren og så udråbe FCK til kæmpe favorit.

ALLE har set hvor nemt man kan lukke FCK ned, ved at stille sig dybt og løbe mod os.... hvis det ikke bliver billedet i alle FCK´s slutspilskampe, FCN undtaget, så er trænerne dårligere end jeg kan forestille mig.
QPR
@Stenhård Silikone

Voldsom overperformance? Hvor får du det fra? Jeg siger jo netop, at Nees har gjort et bedre stykke arbejde end Sune, og jeg er ikke overbevist om, at FCK har en top2 trup i ligaen.

Voldsom overperformance? Hvor får du det fra? Jeg siger jo netop, at Nees har gjort et bedre stykke arbejde end Sune, og jeg er ikke overbevist om, at FCK har en top2 trup i ligaen.


Du mener ikke FCK har den største og stærkeste trup i Superligaen?
Hvem er bedre? Hvilke spillere ville du bytte (for så er det jo over halvdelen)
Football is played with your head. Your feet are just the tools
Roony og Corner med i truppen til i morgen. Delaney og Moi ude. Mon ikke de var de 4 spillere Nees primært mente, da han udtalte at der ville være både gode og dårlige nyheder ift. kampen i morgen.
Annonce