@Fall-from-Grace
Det er muligt, at de har den største trup. Det har jeg ærlig talt ikke styr på. Jeg ville ikke bytte Moi, Delaney eller Froholdt væk. Resten synes jeg egentlig godt kan debatteres.
Det er muligt, at de har den største trup. Det har jeg ærlig talt ikke styr på. Jeg ville ikke bytte Moi, Delaney eller Froholdt væk. Resten synes jeg egentlig godt kan debatteres.