Redigeretsøn 30. mar 2025
Enig i at det er op til os selv, men man tvivler jo på også mest på os selv lige nu. Man føler sig aldrig sikker på 3 point. Tænker ikke at Nees er FCK træner, hvis ikke at guldet vender tilbage. Ikke at Sune er uden skyld også. Men Nees skal ikke have et forår som i 2024, så jeg også på Raus holdet ihvertfald.
BIF og FCM tabte jo også point konstant sidste mesterskabsspil og vi blev samtidig også ved med at dumme os og så blev det ikke til andet end en 3.plads.
Edit:
Svinggaarden
Lige mine tanker også
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.