Snak

Mere indhold efter annoncen
@Nande

Uanset straf og efterkrav så lad os give ham et kærligt øgenavn.

Hvad med Speedy Gonzales?
⚪️🦁🔵 Pentz skal ikke til kiropraktor foreløbig. Moukoko har strukket ham ud.
Slut i Herning.
Vi kunne ikke ønske os mere. FCM mistede point og var pivringe.
Det ligner absolut ikke et mesterskab vi skal finde uhørt højt niveau for at vinde. Nu bliver det fandeme spændende i morgen hvad vores niveau er.
If you know, you know.
Det har og det vil være op til os selv det her. Det har jeg holdt fast i og det vil jeg holde fast i - det der FCM hype-train der har kørt forskellige steder fra de seneste uger efter et par små billige sejre og lidt grus i maskineriet i København, må jeg indrømme, noget der har fået mig til at trække en del på smilebåndet.

Nå. Det bliver spændende at se om vi så selv kan finde ud af tage kontrol på situationen igen imorgen.
https://facebook.com/enchancetillasse/
Den her sæson ligner simpelthen forveksling sidste års. Der var Midtjylland også ganske undervældende.


Der sad man også med fornemmelsen af, at vi ikke behøvede ramme et uhørt højt niveau for at vinde mesterskabet.

Vi var så bare endnu dårligere - særligt i de afgørende kampe. Nu har vi så muligheden for at vise, at vi har lært af sidste sæson.
Kald mig Jakob Skomager
Enig i at det er op til os selv, men man tvivler jo på også mest på os selv lige nu. Man føler sig aldrig sikker på 3 point. Tænker ikke at Nees er FCK træner, hvis ikke at guldet vender tilbage. Ikke at Sune er uden skyld også. Men Nees skal ikke have et forår som i 2024, så jeg også på Raus holdet ihvertfald.

BIF og FCM tabte jo også point konstant sidste mesterskabsspil og vi blev samtidig også ved med at dumme os og så blev det ikke til andet end en 3.plads.


Edit:

Svinggaarden

Lige mine tanker også
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Men så fik Nande da set hvorfor at jeg ikke havde noget imod at BIF kom i top 6. Der er ingen som har et bedre tag på FCM.

Hvad med Speedy Gonzales?


Den er god!
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Nu må vi se. Brøndby har masser af kvalitet i deres trup og hvis vi stadig famler og ikke vinder i morgen mod Randers. Så er jeg ikke længere sikker på at FCK ender i top 2.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg tror mere på AGF i top2, men det ender nok med FCK på en 4 plads og en 10-årig forlængelse til Neestrup, fordi man har præsteret bedste omsætning nogensinde.
Brøndby....er det nu dem I er paranoide omkring efter en sløj sløj kamp hvor de var marginalt minds dårlige.

Det bliver til tider lidt vel hysterisk.
If you know, you know.
Claesson: 5 mål
Diks: 4 mål
Mattsson: 2 mål
Larsson: 2 mål
Robert: 2 mål
Cornelius: 2 mål
Pantelis: 1 mål
Froholdt: 1 mål
Gokke: 1 mål

Det er de spillere i vores trup mod Randers der har scoret Superligamål. Så jeg er panisk. Specielt efter AaB viste hvor effektivt det var at parkere bussen mod FCK. Det kommer Randers også til.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce