Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg så kampen i går. Jeg så jer i Parken. Jeg så jer mod FCN. Jeg så jer mod Sociedad.
Meget uimponerede alle de gange indenfor den seneste måned eller to i er kommet op mod modstandere på det niveau slutspillet er.

Du kan være nok så stolt af sejre i bløde kampe. Fedt for dig.

Det du nok mere burde lægge dine forhåbninger i er at vi heller ikke har imponeret og at FCM, ligesom os, ikke nødvendigvis fortsætter foråret i det sløje gear det er startet.
Men hey, hvis du gerne vil italesætte at FCM har været imponerende så go ahead. Det bliver nok ikke til mig du får solgt budskabet før de rent faktisk har vist det på banen.
If you know, you know.
@Bløde Babser

Du må da kunne forstå at FC Midtjylland spillede fantastisk, men det var VAR der var skyld i nederlaget.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Brøndby....er det nu dem I er paranoide omkring efter en sløj sløj kamp hvor de var marginalt minds dårlige.

Nej BB, det er helheden. Altså, inklusiv dit FCK hold som sejler rundt og taber point mod bundhold igen og igen.

Du spåede BIF en rædderlig sæson for en rum tid siden, netop pba tabte point mod bundhold. Dem skulle men ikke frygte nu.

Nu står FCK samme sted, så de må vel også få samme omgang, eller er det stadig Chelsea kampene, det strå du klinger dig til?
Du spåede BIF en rædderlig sæson for en rum tid siden, netop pba tabte point mod bundhold. Dem skulle men ikke frygte nu.


Nu du i gang med endnu en stråmand jeg ikke gider forholde mig til. Tag dig sammen.
Det jeg skrev var at jeg ikke betragtede BIF som en del af guldkampen og det er meget svært at se de er blevet det siden da.

If you know, you know.
Noget af et retorisk greb at slå alle, der siger een imod i hartkorn mdd en imbecil tumpe som Gravesen.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det nu heller ikke tilfældet, men Graversen referencen gav super god mening da jeg lige havde argumenteret for hvorfor Graversen var skør at høre på i går da han brugte 100% samme argument som det jeg skød på.

Sammenhæng, ikke tilfældig name calling.
https://bold.dk/snak/post/7657106
If you know, you know.
Jeg troede I et kort sekund talte om navnebroderen Sushi Svend.

Men han har vel travlt med at forberede Mafra til nedrykning og den tredje bedste række i Portugal. Det var et genialt træk at tage et hold hovedsaligt bestående af Portugisiske spillere og så erstatte dem med Afrikanske og Danske. Det er jo ikke noget man har set før med et multiclub ownership, at føre et hold til nedrykning fordi man vil bruge det til at give sine akademi spillere spilletid
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
moderator
Har lige hørt KiB miserable optakt til kampen mod Randers. Han får virkelig vrøvlet sig igennem endnu et afsnit. Clem er stadig den langtidsholdbare løsning på 6eren, men bare ikke i en del hjemmekampe, må man forstå.

Gæsten, Sebastian, fik heldigvis gjort opmærksom på udsagnets håbløshed, men Kasper fortsatte sit ævl.

Der er intet, der tyder på, at noget bliver bedre. Det er samme modløse trup og inkompetente trænerstab, så hvorfor 14 dages pause pludselig skulle have vendt bøtten, ser jeg ingen grund til.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Det at blive kaldt Thomas Gravesen er en kompliment, så tak for den.
Manden har spillet for verdens største klub, masser af landskampe, har en massiv formue og kneppede Kira Eggers prime.
At han så er lidt Clickbait lever jeg med.
Så tak for det.
Endelig tilbage i Europa. Glæder mig sgu til at se bold i dag. Seeejr.
Annonce