Jeg så kampen i går. Jeg så jer i Parken. Jeg så jer mod FCN. Jeg så jer mod Sociedad.
Meget uimponerede alle de gange indenfor den seneste måned eller to i er kommet op mod modstandere på det niveau slutspillet er.
Du kan være nok så stolt af sejre i bløde kampe. Fedt for dig.
Det du nok mere burde lægge dine forhåbninger i er at vi heller ikke har imponeret og at FCM, ligesom os, ikke nødvendigvis fortsætter foråret i det sløje gear det er startet.
Men hey, hvis du gerne vil italesætte at FCM har været imponerende så go ahead. Det bliver nok ikke til mig du får solgt budskabet før de rent faktisk har vist det på banen.
Meget uimponerede alle de gange indenfor den seneste måned eller to i er kommet op mod modstandere på det niveau slutspillet er.
Du kan være nok så stolt af sejre i bløde kampe. Fedt for dig.
Det du nok mere burde lægge dine forhåbninger i er at vi heller ikke har imponeret og at FCM, ligesom os, ikke nødvendigvis fortsætter foråret i det sløje gear det er startet.
Men hey, hvis du gerne vil italesætte at FCM har været imponerende så go ahead. Det bliver nok ikke til mig du får solgt budskabet før de rent faktisk har vist det på banen.
If you know, you know.