Snak

Mere indhold efter annoncen
Du må da kunne forstå at FC Midtjylland spillede fantastisk, men det var VAR der var skyld i nederlaget.


Nande, hvem har sagt det her?
Midtjylland!
Bud på start 11´er?

----------------Ramaj----------------
Gocho--Diks--Hadzi--Meling
--------Froholdt------Clem-------
-------------Mattsson--------------
Larsson------Claesson-------Achouri

FCM Fans:

FCM er ingenlunde imponerende, hvis de altså gerne vil bedømmes i samme liga som FCK. Altså der hvor vi normalt præsterer.

FCM: 1. Ryger ud til et ringe slovakisk hold i CL-Kval
2. Ude af pokalen
3. Ustabile som nat & dag i ligaen

FCK er i kæmpe resultat, spillemæssig og identitetsmæssig krise, ligesom i var det med jeres ´flotte´ plads i nedrykningsspillet for lidt tid siden.

At FCK spiller som en pose unævneligt, gør ikke FCM´s ustabilitet imponerende. AGF imponerer dog.
EksilFCkøbenhavneren
Jeg tror ikke, du finder ret mange FCM-fans, som mener, at sæsonen er decideret "imponerende" på nuværende tidspunkt. Vi er vel omtrent, hvor folk forventede vi skulle være.
Midtjylland!
Bud på start 11´er?

----------------Ramaj----------------
Gocho--Diks--Hadzi--Meling
--------Froholdt------Clem-------
-------------Mattsson--------------
Larsson------Claesson-------Achouri



----------------Ramaj----------------
Huesca--Diks--Hadzi--Meling
--------Froholdt------Clem-------
-------------Falk--------------
Larsson------Chaieka-------Achouri
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det blev:

Ramaj
Huescas, Pantelis, Diks, Meling
Larsson, Clem, Froholdt, Achouri
Mattsson, Chiakha

Robert er røget helt ud af truppen. Nok endnu en skade🤬
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Men Mattsson og Claesson starter ikke sammen, det er vel godt Nande? ;)

Endnu en rids i lakken med Robert. Gad vide hvor det skal komme fra? Vi må håbe Achouri snart finder et niveau.

Der skal nok også være nogle der synes det er ret kontroversielt at Huescas starter.
Det er vel fair nok at prioritere noget fart på højre dør...
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
@AltidFC

Ja Neestrup har læst min analyse herinde. Ingen Mattsson og Claesson på samme tid som de to angribere :)
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Burde blive en nem sejr på hjemmebane for FCK.
Tænker FCK er to point foran FCM når der er spillet to runder i mesterskabsslutspillet.

Det kan næsten ikke gå galt. Stærk hold Neestrup har valgt.
Chiakha som første målscorer inden for det første 20 minutter.
Football is played with your head. Your feet are just the tools
Annonce