Du må da kunne forstå at FC Midtjylland spillede fantastisk, men det var VAR der var skyld i nederlaget.
Nande, hvem har sagt det her?
Midtjylland!
Du må da kunne forstå at FC Midtjylland spillede fantastisk, men det var VAR der var skyld i nederlaget.