Det kan næsten ikke gå galt. Stærk hold Neestrup har valgt.
Chiakha som første målscorer inden for det første 20 minutter.
Stærkt hold, hvad?
Det er et af de dårligste FCK hold jeg nogensinde har set.
Det kan næsten ikke gå galt. Stærk hold Neestrup har valgt.
Chiakha som første målscorer inden for det første 20 minutter.
Stærkt hold, hvad?
Det er et af de dårligste FCK hold jeg nogensinde har set.
Ikke nødvendigvis den bedste ;)