Snak

Mere indhold efter annoncen
Det kan næsten ikke gå galt. Stærk hold Neestrup har valgt.
Chiakha som første målscorer inden for det første 20 minutter.


Stærkt hold, hvad?

Det er et af de dårligste FCK hold jeg nogensinde har set.
Stærkt hold, hvad?

Det er et af de dårligste FCK hold jeg nogensinde har set.


Stop nu.
FCK har den bedste og bredeste trup i SL og det er med afstand !

Corner er ved at være helt klar igen og kommer nok ind i dag!
FCK er favorit til, at vinde SL i år og alle andre år. Jeg tror på FCK vinder i år! det kan næsten ikke gå galt. FCM er i krise og AGF henter ikke nok point til at kunne true.
Football is played with your head. Your feet are just the tools
@Fall-from-Grace

Ikke nødvendigvis den bedste ;)
Ja for Cornelius er bare en målmaskine, kombineret med en kælen boldbehandling og en betonfysik
karsboel
I dag 18:54
@Fall-from-Grace

Ikke nødvendigvis den bedste ;)


Hvilket hold er bedre?
Jeg kan ikke finde et hold der er bedre end FCK´s i SL.
Football is played with your head. Your feet are just the tools
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Alle andre en Achouri
Der skulle Achouri sgu have haft et mål
Hvad fuck laver Mattsson?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg synes nu ellers at både FCM og BIF har en stærkere offensiv end FCK. FCK er ekstremt afhængige af Moi. Suzuki, Kvistgaarden, Vallys, Rajovic, Franculino, Osorio, Simsir osv. ville alle gå direkte ind i FCKs startopstilling.
Helt frit skud på kanten af feltet af Achouri, direkte ind i handskerne på keeperen.

Det er simpelthen for dårligt at en professional fodboldspiller med et frit skud på kanten af feltet ikke kan udplacere en målmand.
Annonce