Froholdt er en kæmpe boss på midten, frygter allerede at han bliver skudt af til sommer
Snak
man 31. mar 2025
Ja, han er fuldstændig sindssyg. Det er bare at håbe, at ejerne bevarer roen, når transfervinduet åbner igen.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Redigeretman 31. mar 2025
Ja dem som for blot kort tid siden konstant kommenterede på Neestrups valg af Froholdt, må se sig selv diskvalificeret.
Det passer mig fint at have valgt ham til at slå igennem i dette forår.
Men fortsætter han sådan, tror jeg omvendt beløbet kan blive så højt at det bliver lidt en no-brainer. Ellers kommer det vel til at stå og falde med en CL kval
Vi ser bedre ud. Men savner stadig tydeligere aftaler når vi skal direkte mod mål. Flere gange hvor der er dårlig kvalitet, misforståelser eller at det ligner at den ene ikke ved hvad den anden gør i nogle afgørende momenter og som sænker spillet eller forspilder rer store muligheder, som i øvrigt har været kendetegnet hele sæsonen.
Det passer mig fint at have valgt ham til at slå igennem i dette forår.
Men fortsætter han sådan, tror jeg omvendt beløbet kan blive så højt at det bliver lidt en no-brainer. Ellers kommer det vel til at stå og falde med en CL kval
Vi ser bedre ud. Men savner stadig tydeligere aftaler når vi skal direkte mod mål. Flere gange hvor der er dårlig kvalitet, misforståelser eller at det ligner at den ene ikke ved hvad den anden gør i nogle afgørende momenter og som sænker spillet eller forspilder rer store muligheder, som i øvrigt har været kendetegnet hele sæsonen.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
man 31. mar 2025
Var totalt modstander af Froholdt på højre kanten. Det var elendigt. På midten er han vores klart bedste pt.
man 31. mar 2025
@PTRI
Det har jo været en tydelig plan for hans udvikling, hvilket også blev italesat. Lidt et lignende forløb som med Kvist og Delaney
Det har jo været en tydelig plan for hans udvikling, hvilket også blev italesat. Lidt et lignende forløb som med Kvist og Delaney
man 31. mar 2025
Jammen det kunne da være at man skulle prøve Meling af andre steder på bane, for at se om det i sidste ende hjælper på hans udvikling i forhold til positionen som VB
man 31. mar 2025
Når men det ligner at FCK stille og roligt er gået ned i tempo, Randers er kommet meget bedre med, og mange fejlafleveringer
Redigeretman 31. mar 2025
@karsboel
Tak karsboel. Enhver med bare lidt fodboldforstand forstår hvorfor dette blev prioriteret. Spørgsmålet var blot hvornår tiden var inden til at blive rykket ind.
Men "kloge" mennesker mener velsagtens at han blot skulle have startet central som 12 årige på superligaholdet, for at have samme succes.
Sammenligning med Meling, siger mere om ens viden om udvikling af spillere og hvir et hold er mest/mindst sårbart end så meget andet.
Tak karsboel. Enhver med bare lidt fodboldforstand forstår hvorfor dette blev prioriteret. Spørgsmålet var blot hvornår tiden var inden til at blive rykket ind.
Men "kloge" mennesker mener velsagtens at han blot skulle have startet central som 12 årige på superligaholdet, for at have samme succes.
Sammenligning med Meling, siger mere om ens viden om udvikling af spillere og hvir et hold er mest/mindst sårbart end så meget andet.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”