Snak

Mere indhold efter annoncen
@quazz

I første halvleg ender Randers på 0.0xG og ikke meget mere i anden halvleg.

Hvad skal FCK gøre mod hold der kun forsvarer?

Jeg mener personligt at det mere er manglende kvalitet på de offensive positioner end et træner problem.

De presser så højt til sidst og jeg er faktisk chokeret over hvor langsom Achouri er i løbedueller. Vi har ikke de hurtige spillere til at straffe dem.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg synes egentlig ikke, at de mister grebet i anden halvleg. Men boldbesiddelsen bliver bare flyttet længere tilbage mod FCKs mål. Men synes stadigvæk det virkede som et hold i kontrol, og Randers bliver jo ikke rigtig farlige.
Dejligt med en sejr, heldigt ongobongo ikke blev til mål i dag som set i de sidste mange kampe..
Nande@

For mig ligner det at FCK stopper presset i anden halvleg, overlader initiativet til Randers, for så at forsøge at lukke kampen på en omstilling.

Men Det bliver jo alt for ustruktureret i anden halvleg, hvorfor ikke bare fortsætte med det pres og spille på modstanders banehalvdel, for en gangs skyld blev FCK rent faktiske farlige på indlæg, hvorfor så stoppe med det, og så forsøge at fedte en 1-0 hjem, noget som FCK historisk har haft mere end svært ved denne sæson.
I første halvleg ender Randers på 0.0xG og ikke meget mere i anden halvleg.

Hvad skal FCK gøre mod hold der kun forsvarer?


Ramme et højere topniveau. Jeg er som sådan ikke uenig i at FCK spiller en ok kamp, men FCK skal arbejde så åndssvagt hårdt for at score mål og skaber generelt alt for få chancer.

Ifg. flashcore, så har FCK og RFC 1 stor chance hver, og det synes jeg bare ikke er godt nok af FCK på hjemmebane. Denne kamp var endt 1-1, hvis RFC havde ramt et lucky punch og jeg ser ikke nogle ændringer i holdet eller udtryk på banen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vores historik, gør jo at det ender med at føles mere spændende end det var.

Heldigvis flere ting der peger fremad end tilbage.

Men hurtig omstilling og angrebsspil i forhold til aftaler og beslutsomhed og "direkthed", savner jeg personligt stadig.

Godt at se Roony tilbage, selvom der stadig er en hel del vej, til at niveauet er helt tilbage.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Men synes stadigvæk det virkede som et hold i kontrol, og Randers bliver jo ikke rigtig farlige.


@karsboel

Enig.

0.7xG til FCK og 0.2xG til RFC. Randers har kun det ene hovedstødsforsøg som rammer forbi mål.

@quazz

Ja 0.7xG er ikke tilfredsstillende. Men jeg mener at det er et spiller problem.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Nande@

problemet er vel stadig at man godt kan lave mål på et lavt xg, hjørne ongobongo og så står den 1-1 på et nærmest ikke eksisterende xg.

Kampen mod SE er vel et godt eksempel på dette
Der er stadig noget skrøbeligt, usikkert og uforløst over det. Masser af boldbesiddelse, men meget få farlige situationer. Indtrykket er stadig, at der spilles med livrem og seler fremad. Jeg nåede lige at se Neestrup postmatch interview, og han står og snakker en masse om, hvor utroligt farlige Randers er, hvis man mister bolden ´de forkerte steder på banen´.

Måske man mod et så ringe hold som Randers skulle fokusere lidt mindre på risikoen for at tabe bolden og i stedet være optaget af chancen for at få den i kassen. Deres bagkæde var jo tæt på pivringe. Men for vores hold handler det om at tabe bolden ´de rigtige steder´... Stærkt, hurra.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Da Achouri løb tør for batteri faldt niveauet rimelig markant. Chiakha gjorde ikke rigtig noget, Corner ikke også kunne gøre. Selvfølgelig udover at gå i en fair duel uden at få dømt frispark imod sig. Det kommer Cornelius aldrig til i Superligaen.
Batman Close. London W12.
Annonce