@quazz
I første halvleg ender Randers på 0.0xG og ikke meget mere i anden halvleg.
Hvad skal FCK gøre mod hold der kun forsvarer?
Jeg mener personligt at det mere er manglende kvalitet på de offensive positioner end et træner problem.
De presser så højt til sidst og jeg er faktisk chokeret over hvor langsom Achouri er i løbedueller. Vi har ikke de hurtige spillere til at straffe dem.
I første halvleg ender Randers på 0.0xG og ikke meget mere i anden halvleg.
Hvad skal FCK gøre mod hold der kun forsvarer?
Jeg mener personligt at det mere er manglende kvalitet på de offensive positioner end et træner problem.
De presser så højt til sidst og jeg er faktisk chokeret over hvor langsom Achouri er i løbedueller. Vi har ikke de hurtige spillere til at straffe dem.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.