Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Godt set med Falk. Det bør ikke kunne gå galt.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
FCM så meget værre ud i går. De kommer også til at sætte masser til.


Forskellen er vel, at der kommer intet overraskende fra vores offensiv, hvorimod FCM har en Osorio der lige pludselig banker den ind fra 35 meter eller Simsir, der lige pludselig dribler 3 mand og curler den over i hjørnet.
moderator
Det undrer mig at at FCK får lavet så få afslutninger. Alt bliver driblet ind i feltet via småspil og 6-7 berøringer. Det ender 9/10 gange med at en modspiller lige prikker den væk. Ved en afslutning er der jo mulighed for en returbold, men det giver man ikke sig selv.
Jeg undrede mig lidt over at Froholdt kom på landsholdet, men når man ser sådan kamp som i går, så giver det meget god mening. Hans udvikling har været mere eksplosiv end det lige var gået op for mig.
Dette er en signatur.
Hvis man skal være lidt positiv på sådan en tirsdag morgen, så er vi suverænt bedst internt i top 6: [https://superstats.dk/stilling/topbund]. Det er primært de små hold, hvor vi selv skal skabe kampene, der har givet problemer.
Klubben fra vidunderlige KBH
Forskellen er vel, at der kommer intet overraskende fra vores offensiv, hvorimod FCM har en Osorio der lige pludselig banker den ind fra 35 meter eller Simsir, der lige pludselig dribler 3 mand og curler den over i hjørnet.


Men der er jo andre forskelle der går vores vej. Det er jo rigtigt at deres front3 er mere velsmurte end det vi byder ind med, men vi er jo bedre på stort set alle andre positioner.
Deres midterforsvar sejler fordi de bare mangler kvalitet, deres eneste rigtig gode back er ikke rigtig god længere og spiller ujævnt og deres centrale midt er noget under vores.
Sådan er der så meget og vi må se hvor det hele lander, men blot fordi de på et felt ser stærkere ud er der jo altså bare meget mere til helheden end det.
If you know, you know.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Sir

Der er mange af os der undrer sig over hvorfor der ikke kommer flere afslutninger. Vores 2 mål mod Viborg kom fra afslutninger ude fra feltet. Gokkes langskudsmål hvor Lund dropper og så et Clem langskud der instinktivt rettes af Larsson. Det er de tilfældigheder vi bør afsøge noget mere når modstanderen står så dybt.

Froholdts langskud som ramte overlæggeren var også en brøkdel fra at lande hos en FCK spiller via riposten.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Hvis man skal være lidt positiv på sådan en tirsdag morgen, så er vi suverænt bedst internt i top 6: [https://superstats.dk/stilling/topbund]. Det er primært de små hold, hvor vi selv skal skabe kampene, der har givet problemer.


Det er dejligt med noget optimisme i tråden, jeg siger ikke at alt kører godt for os, men med FCM der har skaffet 1,36 og vi 1,91 point per kamp i 11 kampe mod top 6 så vil jeg mene at vi står godt i forhold til mesterskabet.

Interessant dog så ser Danskespil det som helt lige 1,95 til begge og 22 til AGF
Vi har også en række dygtige spillere ude af holdet lige nu, eller på vej tilbage. Vores muligheder afhænger også meget af hvordan tingene ser ud med deres skader og form.
Der er jo kun et par måneder tilbage, så det jo ikke fordi en spiller der er skadet og ude af form nu kan påregnes at få en stor indflydelse.
Så hvor Moi og Delane er kan få stor indflydelse, ligesom Falk, Lerager og Roonys comeback også gerne skulle flytte et par af dem til difference makers snart. Robert selvfølgelig, men han virker som en spiller der tager et generelt dyk dette forår.
Kunne vi ikke bare stille med 11 gange Froholdt?
If you know, you know.
Det har jo været en almen bevægelse i topfodbold væk fra langskud og hen imod afslutninger tæt under mål. Således også i FCK. Det er en af gaverne, som xG har givet. Nu hvor så mange hold spiller efter det og alle andre øver sig i at forsvare sig imod det, kan man jo imødese en modreaktion.
Batman Close. London W12.
Hvis man skal være lidt positiv på sådan en tirsdag morgen, så er vi suverænt bedst internt i top 6: [https://superstats.dk/stilling/topbund]. Det er primært de små hold, hvor vi selv skal skabe kampene, der har givet problemer.

Lige præcis. Hvis de sidste ni runder får samme udfald som i grundspillet, så vinder vi ligaen med 1 point.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Annonce