Godt set med Falk. Det bør ikke kunne gå galt.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Forskellen er vel, at der kommer intet overraskende fra vores offensiv, hvorimod FCM har en Osorio der lige pludselig banker den ind fra 35 meter eller Simsir, der lige pludselig dribler 3 mand og curler den over i hjørnet.
Hvis man skal være lidt positiv på sådan en tirsdag morgen, så er vi suverænt bedst internt i top 6: [https://superstats.dk/stilling/topbund]. Det er primært de små hold, hvor vi selv skal skabe kampene, der har givet problemer.
Hvis man skal være lidt positiv på sådan en tirsdag morgen, så er vi suverænt bedst internt i top 6: [https://superstats.dk/stilling/topbund]. Det er primært de små hold, hvor vi selv skal skabe kampene, der har givet problemer.