Ja men jeg erindrer at FCM havde skader til Franculino og Osorio i efteråret og nu står vi selv med skader, bla. til efterårets spiller Moi.
Vores 4 kløver mod Randers.
Achouri: 0 mål
Chiakha: 0 mål
Mattsson: 2 mål
Larsson: 2 mål
Nu scorede Mattsson og Chiakha er mere dynamisk. Så jeg er egentlig tilfreds.
Men der ihvertfald en del mål og assists at hente fra Moi og Robert. Det vil gøre vores offensiv markant stærkere og kan vi få gang i Roony ser det lovende ud.
Vores 4 kløver mod Randers.
Achouri: 0 mål
Chiakha: 0 mål
Mattsson: 2 mål
Larsson: 2 mål
Nu scorede Mattsson og Chiakha er mere dynamisk. Så jeg er egentlig tilfreds.
Men der ihvertfald en del mål og assists at hente fra Moi og Robert. Det vil gøre vores offensiv markant stærkere og kan vi få gang i Roony ser det lovende ud.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.