Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja men jeg erindrer at FCM havde skader til Franculino og Osorio i efteråret og nu står vi selv med skader, bla. til efterårets spiller Moi.

Vores 4 kløver mod Randers.

Achouri: 0 mål
Chiakha: 0 mål
Mattsson: 2 mål
Larsson: 2 mål

Nu scorede Mattsson og Chiakha er mere dynamisk. Så jeg er egentlig tilfreds.

Men der ihvertfald en del mål og assists at hente fra Moi og Robert. Det vil gøre vores offensiv markant stærkere og kan vi få gang i Roony ser det lovende ud.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Næste spillerunde kan i øvrigt blive en af de definerende. Vi har vores måske sværeste kamp ude på plastikken hvor det normalt går galt, mens FCM har deres tre nemme point mod Randers som de altid får.
Hvis vi stadig kun er et point efter om en uge må det give noget tro på det.
If you know, you know.
Jeg læste et sted at det næsten er 2 år uden nederlag til FC Nordsjælland på kunstgræsset i Farum i Suppen.

Helt seriøst. Hvis deres ejer gad at købe lidt bedre spillere end Mark Brink og hvad de ellers hedder. Så kunne de overgå Bodø/Glimt. Det er jeg ikke i tvivl om. Det kunstgræs er så konkurrenceforvridende som det kan være.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg læste et sted at det næsten er 2 år uden nederlag til FC Nordsjælland på kunstgræsset i Farum i Suppen.

Det stemmer eller tæt på da. Man har ikke tabt siden oktober 2023, hvor man tabte til mægtige OB. Deres eneste nederlag på hjemmebane i den sæson og siden da har man ikke tabt.

Lover godt for weekenden!
Silkeborg er nøjagtigt lige så gode hjemme som ude i denne sæson. Men deres kunstgræs er måske af en anden og mindre konkurrenceforvridende type?
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det fordi det noget bras fra Jysk
Silkeborg har en anden type, som kræver mere vedligeholdelse og den får også højere karakter end FCNs af kaptajnerne.

FC Nordsjælland, deres u19 hold og Hillerød osv. spiller på Farum stadion. Derudover bliver den også brugt til træning grundet manglen træningsbaner. Det kunstgræs de bruger er anderledes og er mere designet til at være robust og holdbart end det er at være rart at spille på.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-koebenhavn/nyheder/fcks-lonkonger-har-spillet-under-halvdelen-af-kampene

Hvis man har adgang til bold+, så er dette en fin artikel som opsummerer problemer på banen pt. De spillere som skal gøre en forskel gør ganske enkelt ikke forskellen, udover Moi, som er lovligt undskyldt.
Boilesen med kontraktudløb til sommer og Lerager til december kommer til at frigøre en stor mængde lønkroner i år.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
JYSK Park bliver det andet stadion i Superligaen der får kunstgræs fra Saltex – Kunstgræstypen er Saltex Drop MTRX 40 med Bionic Fiber samt PowerPlay shockpad. Det samme kunstgræs ligger også på Right To Dream Park, hjemmebane for FC Nordsjælland.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Annonce