Corner stopper karrieren!
Snak
tirs 1. apr 2025
@ SS
Kampen på søndag er en en af de få gange hvor jeg synes det bør være en tæt kamp.
Ikke pga vores sejr mod Randers, men mere pga FCN og deres udskiftning i forhold til sidste gang vi mødte dem:
Nu må vi vente og se deres start 11´er, men hvis vi holder den (startopstillingen sidst vi mødte dem) op imod kampen mod AGF.
Hansen - på bænken
Ankersen - Starter
Hey - Solgt
Hansen - skadet (I hvermand mod AGF)
Hogsberg - starter
Brink - starter
Tverskov - Solgt
Svendsen - Solgt
Egeli - starter (karantæne mod AGF)
Ingvartsen - solgt
Nygren - starter.
Hvis Hansen stadig er skadet er det 6/11 der ikke er med som startede mod os i December.
Selvom de er rigtig gode til at skifte spillere ud og have den næste klar, så har de 3 sejre og 3 nederlag siden starten og i de seneste 4 kampe har de 3 nederlag og 1 sejr.
(Dog er alle 3 tabte på udebane)
Spændende bliver det, men det lader ikke til at de er kommet helt godt ind med all udskiftningen.
Kampen på søndag er en en af de få gange hvor jeg synes det bør være en tæt kamp.
Ikke pga vores sejr mod Randers, men mere pga FCN og deres udskiftning i forhold til sidste gang vi mødte dem:
Nu må vi vente og se deres start 11´er, men hvis vi holder den (startopstillingen sidst vi mødte dem) op imod kampen mod AGF.
Hansen - på bænken
Ankersen - Starter
Hey - Solgt
Hansen - skadet (I hvermand mod AGF)
Hogsberg - starter
Brink - starter
Tverskov - Solgt
Svendsen - Solgt
Egeli - starter (karantæne mod AGF)
Ingvartsen - solgt
Nygren - starter.
Hvis Hansen stadig er skadet er det 6/11 der ikke er med som startede mod os i December.
Selvom de er rigtig gode til at skifte spillere ud og have den næste klar, så har de 3 sejre og 3 nederlag siden starten og i de seneste 4 kampe har de 3 nederlag og 1 sejr.
(Dog er alle 3 tabte på udebane)
Spændende bliver det, men det lader ikke til at de er kommet helt godt ind med all udskiftningen.
Redigerettirs 1. apr 2025
FC Nordsjælland har jo fundet en diamant frem i form af Caleb Yirenkyi. Han er satme vild og bliver nok deres næste +100m salg.
Ham gad jeg godt have siden af Froholdt på midtbanen.
Ham gad jeg godt have siden af Froholdt på midtbanen.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Redigerettirs 1. apr 2025
Hunor Nemeth bliver det næste FCK talent der kommer til at få chancen for os. Men så tror jeg der kommer lidt tørke på talentfronten. Jeg er ikke imponeret af vores u19 hold.
Vi har dog 2x 16 årige offensive Islændinge Gunnar Orri Og Dadason som lige er blevet rykket op på u19. Dem har jeg nogle forventninger til.
Dadason er allerede 193cm høj og han er hurtig. Det er samme fundament som Erling Haaland. Om han så har instinktet og evnerne til at slå igennem på det professionelle plan må tiden vise. Men en spiller med sådan en fysisk pakke gør mig hypet. Han endte også med at få et indhop hos førsteholdstruppen i vinter træningslejren.
Vi har dog 2x 16 årige offensive Islændinge Gunnar Orri Og Dadason som lige er blevet rykket op på u19. Dem har jeg nogle forventninger til.
Dadason er allerede 193cm høj og han er hurtig. Det er samme fundament som Erling Haaland. Om han så har instinktet og evnerne til at slå igennem på det professionelle plan må tiden vise. Men en spiller med sådan en fysisk pakke gør mig hypet. Han endte også med at få et indhop hos førsteholdstruppen i vinter træningslejren.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Redigeretons 2. apr 2025
Hvis fcn stiller med det samme hold som imod agf så skal i vinde! De er i top 6 og de prøver ting af og det så man i agf. Så hvis det er samme hold så der altså Ingen undskyldninger! Ikk hvis i vil være mester. Hør mediano hvor de også siger de stillet med et underligt hold og prøvet nogle ting af pga de netop er i top 6
Forza inter!!!!!!💙🖤
OB i dk 💙
ons 2. apr 2025
Ja, det var et noget amputeret hold FCN sendte på banen mod GF. Jeg tænker dog at Andreas Hansen sandsynligvis er tilbage på mål samt Egeli er tilbage fra karantæne. Læg dertil at det er på deres kunstbane, så tror jeg ikke det bliver en nem kamp. Jeg tror heller ikke at vi får Delaney, Moi osv i kamp. Jeg tænker man satser på at have dem klar til derby runden efter i stedet for at risikere noget på kunstbanen.