@ SS
Det er helt korrekt, men som Nickdkinter også siger så skal vi sgu kunne klare dette hvis vi vil være mestre.
Eller vi må ikke tabe point i denne runde mod Midtjylland hvis Nordsjælland stiller op i mere eller mindre samme opstilling som mod AGF.
Jeg synes at have hørt at de have 7 offe sive spillere ude mod AGF, en kommer tilbage for karantæne men der er også en som kom i karantæne.
Det er helt korrekt, men som Nickdkinter også siger så skal vi sgu kunne klare dette hvis vi vil være mestre.
Eller vi må ikke tabe point i denne runde mod Midtjylland hvis Nordsjælland stiller op i mere eller mindre samme opstilling som mod AGF.
Jeg synes at have hørt at de have 7 offe sive spillere ude mod AGF, en kommer tilbage for karantæne men der er også en som kom i karantæne.