Snak

Mere indhold efter annoncen
Det virker muligvis røvsygt, men jeg garanterer, I får en bedre oplevelse i Herning end i Brøndby.
Midtjylland!
En lækker pokalfinale et stykke uden for Herning. Det er da en straf der kan mærkes, i det mindste.
fck-medløber.
Jeg bor på Østerbro og har mærket den fede stemning hver gang Pokalen er spillet i Parken, uagtet om FCK spiller den.

Det ene hold laver ofte et arrangement på Østerbro Stadion og det andet i Fælledparken. Der er bare så mange muligheder for at nyde det og cafe´erne rundt omkring er fyldt op.

Fans fra alle klubber tilkendegiver og det gør spillerne også, at det er det fedeste at spille finalen i Parken.

Jeg forstår ikke behovet for at flytte den?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/huescas-kan-blive-udvist-af-danmark

Det kan virkelig ende i noget lort. Bliver han udvist, så får vi næppe ret meget for ham og skal vel af med ham nu her til sommer.

Og jeg troede at Huescas ville få sit gennembrud her i foråret. Havde dog ikke regnet med at han ville være så dum udenfor banen.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Mon ikke den eneste grund til at flytte kampe væk fra Parken er at imødekomme den kritik der er af at DBU giver FCK alt for meget?

Der er jo ingen rationelle årsager. Det skulle da lige være hvis man ønsker DBUs kampe skal være et rejsecirkus rundt i landet. Men det er DK trods alt for lille til rigtigt giver mening.
If you know, you know.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg tror ikke udvisning bliver rejst af anklagemyndigheden. Copenhagen Sundays har også talt med en advokat med speciale i disse slags sager.

Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg bor på Østerbro og har mærket den fede stemning hver gang Pokalen er spillet i Parken, uagtet om FCK spiller den.

Det ene hold laver ofte et arrangement på Østerbro Stadion og det andet i Fælledparken. Der er bare så mange muligheder for at nyde det og cafe´erne rundt omkring er fyldt op.

Fans fra alle klubber tilkendegiver og det gør spillerne også, at det er det fedeste at spille finalen i Parken.

Jeg forstår ikke behovet for at flytte den?

Du har helt ret. Det er hele dagen der er eventet og ikke blot kampen, oftest starter den jo så sent at man knap kan huske anden halvleg (tøhø), men det er yderst mærkeligt man laver det om, har man overhovedet spurgt fans hvad de ønsker? Tror langt størstedelen netop ønsker en tur i parken med alt der hører til.

17 Oktober 2031 så er det forbudt i EU. Så er alt salg af mikroplast forbudt hvilket bla. går ud over Silkeborg og FCN.

Til gengæld mener jeg du tager helt fejl her. Det har ingen indflydelse og er i hvert fald noget der har meget længere udsigter hvis det skal have en effekt.
https://www.tv2nord.dk/nordjylland/kork-flyder-oven-paa-og-gummi-bliver-forbudt-men-hvad-skal-saa-i-kunstgraesbanerne

400 Danske kunstgræsbaner bliver ramt. Det er salg af mikroplast der bliver forbudt. Selve kunstgræsbanerne bliver ikke forbudte, men det bliver svært at vedligeholde banerne når man ikke mere må købe gummi granulat der bliver brugt til dem.

De eksisterende løsninger til fyld der er, bliver nok ikke godkendt til Superligaen. Så man har 8 år til at opfinde et bedre fyld eller går over til græs.

- Er det Superliga-niveau vi snakker om, så er det et helt andet problem, for pt er der i min verden ikke nogen baner, der virker til Superliga-niveau udover dem der har gummigranulat, siger Thomas Schmidt.

De første erfaringer med korkbaner har da også vist udfordringer. Særligt i regnvejr har korken udfordringer, fordi den flyder oven på plastikgræsset, når kunstgræsbanerne bliver fyldt med vand.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg tror ikke udvisning bliver rejst af anklagemyndigheden. Copenhagen Sundays har også talt med en advokat med speciale i disse slags sager.


Under alle omstændigheder skal han fyre sin advokat. Det dur ikke at advokaten går i pressen med den mulighed. Han må være BIF´er. Totalt illoyalt.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
De har ikke talt med Huescas advokat. Men en der er specialist i disse sager.

I bund og grund er der en hjemmel for udsendelse. Den kan anklagemyndigheden rejse, hvis de mener han ikke bidrager til samfundet. Er den sigtede tidligere kriminel, hvad laver han og hvor meget tilknytning har han til landet?

I første omgang ved vi ikke om sigtelsen er rejst.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce