Det virker muligvis røvsygt, men jeg garanterer, I får en bedre oplevelse i Herning end i Brøndby.
Midtjylland!
Jeg bor på Østerbro og har mærket den fede stemning hver gang Pokalen er spillet i Parken, uagtet om FCK spiller den.
Det ene hold laver ofte et arrangement på Østerbro Stadion og det andet i Fælledparken. Der er bare så mange muligheder for at nyde det og cafe´erne rundt omkring er fyldt op.
Fans fra alle klubber tilkendegiver og det gør spillerne også, at det er det fedeste at spille finalen i Parken.
Jeg forstår ikke behovet for at flytte den?
17 Oktober 2031 så er det forbudt i EU. Så er alt salg af mikroplast forbudt hvilket bla. går ud over Silkeborg og FCN.
- Er det Superliga-niveau vi snakker om, så er det et helt andet problem, for pt er der i min verden ikke nogen baner, der virker til Superliga-niveau udover dem der har gummigranulat, siger Thomas Schmidt.
De første erfaringer med korkbaner har da også vist udfordringer. Særligt i regnvejr har korken udfordringer, fordi den flyder oven på plastikgræsset, når kunstgræsbanerne bliver fyldt med vand.
Jeg tror ikke udvisning bliver rejst af anklagemyndigheden. Copenhagen Sundays har også talt med en advokat med speciale i disse slags sager.