Såfremt FCK nu kommer forbi mægtige Viborg i pokalen, er vi ikke lidt forpligtet til at støtte sektion 12 i deres boykot.. Altså medmindre der er storskærms arrangement i Parken, så burde vi vel alle holde os væk,... som slet ikke at se den, hverken på tv, eller stadion..? Nu når Divisionsforeningens klart og tydeligt fortæller os vi ikke velkomne, så kan det vel ikke være anderledes..
FC København. Siden 1993..
Man U siden 1986
Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007
Ståle skulle aldrig have været fyret 2020
Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...