Snak

Mere indhold efter annoncen
Skønt igen at få bekræftet at rygterne om FCMs stærke trup og høje kvalitet er stærkt overgjorte.

Jeg er ikke det mindste skræmte af dem eller AGF. Jeg kan være lidt skræmt af vores indtil videre manglende evne til at levere kontinuerligt.
Lige nu ligner det vi er vores egen værste trussel.
If you know, you know.
Enig i at vi er vores egen værste fjende. Desværre - for den kamp tabte vi sidste år, og har også været bagude på point i det meste af indebærende år. Superligaen er generelt pivringe - og vi er i den grad blandt leverandørerne af elendighed.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Hvis i kigger på resultaterne fra grundspillet, så er kampen på mandag en "gratis" omgang


Det er søndag at vi spiller. Du gjorde mig lige i tvivl.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Kvart i bold skriver:
Det lysner men flere testes imorgen . Tror alle more or less er klar til derby


Det vil være så fedt hvis vi kan få et godt resultat mod FCN med alle de skader og så få alle de vigtige spillere klar til resten af sæsonen.

Jeg synes Viborg kampene i Pokalen skal bruges til at spille nogle af de spillere der ikke har spillet så meget i form. Såsom Roony og Lerager.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg synes de skal bruges på at gå videre, så vi har et skud mere, i forhold til at spille i en ordentlig øvropæisk turnering næste sæson.
fck-medløber.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Lad os se hvordan ligaen ligger når semifinalerne kommer. Pokalen fylder ingenting for mig ift mesterskabet.

Truppen er kommet. Moi, Lopez og Robert ikke klar, resten er med.
Det ikke fordi vi ikke kan stille et godt hold hvis vi fejler på plastikken igen.
If you know, you know.
Uagtet hvad det ender med. Så er der kæmpe press på Sune for at sætte en offensiv sammen.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Som turnering rager pokalen mig også, men som adgangsbillet til Øvropa League har den alligevel en vis værdi, synes jeg.
fck-medløber.
FCK er ikke så godt kørende, så man sidder med en følelse af at Neestrup bare cruiser mesterskabet hjem, så pokalen er et lille plaster skulle mesterskabet glippe, med tanke på at vinderen af pokalen træder ind i EL kvallen, så er der råd til at lave et fuck up på vejen.
Vores offensiv er så hæmmet pt. at det næsten ikke kan blive værre at prøve at se Roony og Cornelius an fra start mod Viborg.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce