Skønt igen at få bekræftet at rygterne om FCMs stærke trup og høje kvalitet er stærkt overgjorte.
Jeg er ikke det mindste skræmte af dem eller AGF. Jeg kan være lidt skræmt af vores indtil videre manglende evne til at levere kontinuerligt.
Lige nu ligner det vi er vores egen værste trussel.
Jeg er ikke det mindste skræmte af dem eller AGF. Jeg kan være lidt skræmt af vores indtil videre manglende evne til at levere kontinuerligt.
Lige nu ligner det vi er vores egen værste trussel.
If you know, you know.