Det kan da være Roony kan nå at få en god aktion, hvis han får en hel kamp til at prøve i næste gang. Næste gang brokker jeg mig ikke, hvis de sætter Falk eller Nemeth op som 10´er i stedet.
Batman Close. London W12.
Det er lidt vildt at FCM på førstepladsen har tabt 7 kampe, mens vi derimod har tabt 3.
Havde vi ikke haft den dårligste offensiv i top 6 Superligaen havde vi vendt mange af vores uafgjorte til sejr.
Anyways, det virker til at taktikken mod FCM er at presse højt på dem. Mads Bech og Diao er elendige på bolden. Brøndby og Randers udnyttede det godt. FCMs største svaghed er deres forsvar.
Det bliver realiteten i dag.
forsvaret vinder FCK det mesterskab