forsvaret vinder FCK det mesterskab
Ja, det er ren verdensklasse. Pantelis er en mur. 🧱
Hvis man kigger på mål modtaget er det måske ikke så skørt endda.
Altså, formuleringen burde måske være mere i retning af at defensiven er det der gør vi har gode muligheder for at vinde mesterskabet er måske lidt mere respektfuldt i forhold til rigets tilstand.
Men vi har jo, sammen med AGF de er et mål bedre end os, ligaens bedste forsvar. Og der er pæn afstand ned til nummer tre.
Så ligesåmeget som vi mener offensiven er forhindringen for at vinde mesterskabet, så må de andre (Det er vel kun FCM der er med i kampen om guldet pt) mene deres defensiv er for sløj til de kan blive mestre......og en af os skal jo tage det, så om det bliver vores defensiv eller deres tre offensive stjerner der vinder guldet. Who knows.
If you know, you know.