Jeg tænker det er et taktisk greb, få forvirret FCN så meget så muligt, og så satse på et eller andet
Snak
søn 6. apr 2025
@peanuts
Nej, det er for at afprøve ting der fungerer i Silkeborg.
Dels fordi FCN er gode men også for at udnytte underlaget.
Nej, det er for at afprøve ting der fungerer i Silkeborg.
Dels fordi FCN er gode men også for at udnytte underlaget.
⚪️🦁🔵
Pentz skal ikke til kiropraktor foreløbig.
Moukoko har strukket ham ud.
søn 6. apr 2025
bold 246969
Kan du ikke få fikset dit brugernavn?
Fine indspark og der er ærgerligt du bliver slået i hartkorn med tilfældige boldxxxxx brugere.
Kan du ikke få fikset dit brugernavn?
Fine indspark og der er ærgerligt du bliver slået i hartkorn med tilfældige boldxxxxx brugere.
If you know, you know.
søn 6. apr 2025
Hvis ikke det er 3-4-3, så bør det være fyringsgrund at forsøge at bruge Diks som 6´er igen.
Det er svært at se hvem der skal score målene, men det er jo ikke begrænset til de 11 startere. Bænken eller tribunen vrimler ikke ligefrem med notoriske målscorere.
Det er svært at se hvem der skal score målene, men det er jo ikke begrænset til de 11 startere. Bænken eller tribunen vrimler ikke ligefrem med notoriske målscorere.
Batman Close. London W12.
Redigeretsøn 6. apr 2025
Håber vi kan snige os hjem fra Farum med en smal 1-0 sejr.
Forventet målscorer: FCN selvmål.
Forventet målscorer: FCN selvmål.
søn 6. apr 2025
FCK stiller med et relativt fornuftigt hold i forhold til højde, så en grim kamp med mange bolde i feltet, og så satse på det.
Det kræver så at FCK kommer på bolden
Det kræver så at FCK kommer på bolden
søn 6. apr 2025
Hvis man kigger på mål modtaget er det måske ikke så skørt endda.
Altså, formuleringen burde måske være mere i retning af at defensiven er det der gør vi har gode muligheder for at vinde mesterskabet er måske lidt mere respektfuldt i forhold til rigets tilstand.
Det kan godt være det ikke er super elegant skrevet altid, men pointen er at man har en god defensiv! Det kunne sagtens være den bedste efter denne runde eller stadigvæk anden bedst.
FCM´s defensiv sejler jo og taktisk er de langt væk, selv offensivt. Derfor tror jeg også på et sikkert mesterskab til FCK.. med det sagt er det jo fodbold og der kan små marginaler vende en kamp man burde vinde på papiret.. Tænker AGF og derefter BIF er de største konkurrenter (tror FCM bliver 3 eller 4 i år)
FCN kampen i dag burde være sikre 3 point, da FCN ikke har spillet godt og selvom det er på det der nederen plastik, så skal FCK nok vinde.
Football is played with your head. Your feet are just the tools
Redigeretsøn 6. apr 2025
Froholdt er selvfølgelig den helt store åbenbaring i foråret, men hvor jeg dog også har elsket at se Jordan Larsson. Han har noget af det kant vilje, som vi ikke har meget af i offensiven.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
søn 6. apr 2025
Jeg er sådan lidt småpjattet med den måde Froholdt tager bolden, og så driver den 40-50 meter frem i høj fart.