Snak

Mere indhold efter annoncen
Nu må det stop med de skader.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
@stenhård

Jeg er enig.
Og jeg har været i kontakt med kundeservice omkring problemet ad flere omgange, men det er tilsyneladende en svær omgang.
Derfor har jeg også sat mit brugernavn i min signatur, men jeg vil give det et skud mere.

Tak for indsparket til det👍🏻
⚪️🦁🔵 Pentz skal ikke til kiropraktor foreløbig. Moukoko har strukket ham ud.
Glæder mig til Roony kommer ind og afgør kampen
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Ligner Neestrup ikke tør satse for meget med historikken i Farum ok.
Spændende om vi satser mee i anden halveg
@MUSSEN

Man kan sige det samme om FCN. Det virker heller ikke til at de tør satse.

1 point vil være godkendt på den lorte bane.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er virkelig ærgerligt at se, hvordan Birger Meling ikke udnytter de muligheder, han får, inden han bliver skadet. Flere gange har han haft chancen for at tage meter og drive bolden frem, men i stedet ender han ofte med at træde på bolden og spille den tilbage. Det virker som om, han tøver i de offensive situationer, og det er en skuffelse, da han kunne have bidraget med mere. Sammenlignet med Giorgi, som straks går ind og udfordrer modstanderen, ser man tydeligt forskellen - Giorgi skaber overtals-situationer og giver holdet en ekstra dimension, som Meling desværre ikke udnytter i samme grad.
1 point vil også give os førstepladsen. Så vil sige at vi har mest at vinde ved det.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Tjaa vinde hjemme og uafgjort ude, så er FCK vel mestre
Hvordan?
IDKFA
Det er dejligt at se Amin og Jordan så ivrige og direkte i deres spil, men deres tekniske formåen i dag er desværre ikke imponerende. Deres første gangs berøringer har været ringe.
Annonce