Snak

Mere indhold efter annoncen
Taco@

mine fingre arbejder en hurtigere end min hjerne, sådan en søndag :)
Larsson ligner mere mere sig selv, halvdårlige aktioner præget af lige ved og næsten, men langt fra.

Det kan nu siges om hele den offensive kæde.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Det er imponerende så dårlige tekniske vores offensive spillere er.

Jeg tror ikke jeg har set en retningsbestemt temning.
Det er frustrerende at se vores spillere ikke kan være med tekniks.

Den indbyrdes forståelse halter fortsat
Det ligner alt og mest en kamp, hvor det handler om ikke af få FCN i gang, og så komme hjem med 1 point
@Les Deux

Det har du delvist ret i. For mig ligger forskellen i, at det ligner, at han vil dét mere end de andre.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kom så Corner!!
JAAAAAA!!
Wuhu
Ja Chiakha! Endelig en dødbold med kvalitet!
Kald mig Jakob Skomager
Let’s go!!
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Annonce