Snak

Mere indhold efter annoncen
Det fortjente han. Han bliver god for os om et års tid.
Clem har været en positiv overraskelse imo.

Flot dødbold og stærkt af Chiakha
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Har Cornelius brugt tiden i styrkerummet eller er han bare blevet tyk? Han ligner jo slet ikke én, der kan løbe.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Derfor kan han hellere ikke rykkes
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Den på kanten af feltet med Diks havde jeg svært ved at se frisparket vores vej. Det kan have været der, i noget man ikke så ordentligt på kameravinkel og afstand, men det var ikke tydeligt på tv.
Pereiras på Dorgeles var et kolossalt frispark og gult kort. Indtil videre har vi ikke været helt uheldige med dommeren.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Shiiiit vi har mistet al kontrol nu. Cornelius er heller ikke god i presset. Jeg har store nerver på.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Shiiiit vi har mistet al kontrol nu. Cornelius er heller ikke god i presset


Der er da fuld kontrol... stop nu. Du er overdreven negativt inden hver eneste kamp og mener FCK aldrig er favorit.
FCK er favorit, de fører kampen og er i fuld kontrol.

Hvis der bliver scoret mere i den her kamp, så er det med stor sandsynlighed FCK.
Næste uges kamp kan blive svær, den kan gå begge veje.
Football is played with your head. Your feet are just the tools
@Nandeyanen

Hvad snakker du om? Hvilken kamp ser du?
Jeg ser en kamp hvor vi ikke kan holde boldbesiddelse i mere end 10 sekunder.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jeg ser en kamp hvor vi ikke kan holde boldbesiddelse i mere end 10 sekunder.


Jeg betvivler om du ser kampen... FCN har end ikke haft 0.30 i xG......
Det er en kamp som FCK dominere 100% og med målet er kampen afgjort.... FCN kan intet imod FCKs jern defensiv.
Football is played with your head. Your feet are just the tools
Annonce