Det fortjente han. Han bliver god for os om et års tid.
Snak
søn 6. apr 2025
Clem har været en positiv overraskelse imo.
Flot dødbold og stærkt af Chiakha
Flot dødbold og stærkt af Chiakha
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
Redigeretsøn 6. apr 2025
Har Cornelius brugt tiden i styrkerummet eller er han bare blevet tyk? Han ligner jo slet ikke én, der kan løbe.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
søn 6. apr 2025
Derfor kan han hellere ikke rykkes
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Redigeretsøn 6. apr 2025
Den på kanten af feltet med Diks havde jeg svært ved at se frisparket vores vej. Det kan have været der, i noget man ikke så ordentligt på kameravinkel og afstand, men det var ikke tydeligt på tv.
Pereiras på Dorgeles var et kolossalt frispark og gult kort. Indtil videre har vi ikke været helt uheldige med dommeren.
Pereiras på Dorgeles var et kolossalt frispark og gult kort. Indtil videre har vi ikke været helt uheldige med dommeren.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
Redigeretsøn 6. apr 2025
Shiiiit vi har mistet al kontrol nu. Cornelius er heller ikke god i presset. Jeg har store nerver på.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
søn 6. apr 2025
Shiiiit vi har mistet al kontrol nu. Cornelius er heller ikke god i presset
Der er da fuld kontrol... stop nu. Du er overdreven negativt inden hver eneste kamp og mener FCK aldrig er favorit.
FCK er favorit, de fører kampen og er i fuld kontrol.
Hvis der bliver scoret mere i den her kamp, så er det med stor sandsynlighed FCK.
Næste uges kamp kan blive svær, den kan gå begge veje.
Football is played with your head. Your feet are just the tools
søn 6. apr 2025
Jeg ser en kamp hvor vi ikke kan holde boldbesiddelse i mere end 10 sekunder.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
søn 6. apr 2025
Jeg ser en kamp hvor vi ikke kan holde boldbesiddelse i mere end 10 sekunder.
Jeg betvivler om du ser kampen... FCN har end ikke haft 0.30 i xG......
Det er en kamp som FCK dominere 100% og med målet er kampen afgjort.... FCN kan intet imod FCKs jern defensiv.
Football is played with your head. Your feet are just the tools