Concord er god nok. Han er jo kun irriterende, fordi det var en pissefuckinglorterøvkamp.
fck-medløber.
"På plussiden var det ham den senest ankomne, der ophævede offside på det andet mål. Så der er da mulighed for at det bliver bedre med træning med hodlet. Jeg kan måske godt forstå hvis han bliver lidt forvirret af Hatzidiakos´ dansetrin, men han må altså ikke ende som bagerste mand."Enig, Mads Emils indhop var en blandet oplevelse. Han havde en fod med i udligningen, men også et par dumme boldtab foruden ophævelsen af offside ved 2-1 kassen. Det både kan og bør blive bedre.
På banen ser vi en offside-situation. Vi tror, det er en angriber, der header til bolden, og derfor ser vi en offside.
VAR tjekker den, og de ser, der ikke er offside. Derfor er der i stedet en mulig straffesparkssituation. Jeg bliver derfor kaldt til skærmen og skal forholde mig til det.