Snak

Mere indhold efter annoncen
Ser ud til at FCN er ved at redde weekenden en smule idet mindste.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Hold kæft Franculino var ringe😂🤣 gik rundt en hel kamp og slog ud med armene. 0.07xG til FCM.

Håber fandme det forsætter, det er en frustreret spiller der ikke fik sit klub skifte.

Så er der gode gamle Billing, så malplaceret i den måde Tullberg gerne vil presse på.

Det hjalp på weekenden at FCM var ringere end os.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Tja. Et eller andet sted havde jeg faktisk håbet på at de ville vinde. Blot for at man virkelig kunne mærke konsekvenserne af det man leverede igår. Nu er det sådan noget la la hvor man måske tænker "Det er ligemeget, vi bliver jo ikke rigtigt straffet for vores dumheder alligevel".
https://facebook.com/enchancetillasse/
Paul Allen

Nej, vinder vi ikke mesterskabet i sidste ende, så vil der helt sikkert være kampe som man kan pege på og give skylden. Havde også håbet at vi havde lært af sidste sæson.

Men i den her sæson har vi smidt point i Superligaen inden vi har lavet resultater som 5-0 mod Malmø og 2-0 mod Basel. Men tabt point til OB og AGF.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Vi fik også 2x uafgjorte mod Silkeborg sidste sæson som lå før og efter en Europæisk kamp. Der var vidst også flere kampe hvor det skete.

Det sker så ofte at man ikke kan lade vær med at tænke om spillerne har de Europæiske kampe så meget i fokus at de ikke kan fokusere på Superligaen?

Vi har 16 point efter 8 kampe og sidste sæson havde vi 14 point efter 8 kampe.
Forhåbentlig napper vi 3 Superliga sejre før den næste landsholdspause indtræder.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Håber fandme det forsætter, det er en frustreret spiller der ikke fik sit klub skifte.


Det ved du ikke en skid om!
Han kommer til at tjene signifikant mere end hvad FCM betaler og slipper for at bo i Herning? Måske kunne det endda have været i Bayern.

Næste ikke til at tro han kunne være en smule bitter.
Ifølge medierne var der store klubber efter Franculino, bla. Bayern nævnt. Der blev også nævnt at baglandet pressede meget på et skifte.

I dag gik han frustreret rundt og slog ud med armene, kvitterede det til sidst med at begå et frustrationsfrispark i overtiden.

Jeg håber det forsætter, så er jeg egentlig ligeglad hvorfor den altid smilende Franculino var ret frustreret.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Francu har hellere ikke rigtig noget forhold til FCM udover at han er på kontrakt for dem. Så kan bedre forstå at han ville videre og nu åbenbart skaber sig. Men jeg tror stadig ikke at Froholdt havde skabt sig, da han har en helt anden relation til FCK og samtidig er dansker. Men det bare min vurdering. Bare lige inden, nogen bruger Franculinho som et eksempel på at det var derfor at det var rigtigt at sælge Froholdt. For den holder stadig ikke i min bog.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Det kunne også være han var frustreret over holdet, kampen eller lign. i dag, for han fik eks. ikke meget at arbejde med, fra holdkammeraterne og skarpheden sad ikke lige i skabet, for nogen af spillerne.

Bare en tanke.

Men vil man se spøgelser, så kan man selvfølgeligt også se spøgelser....
Annonce