@Proven
Går man ind på Fotmob står der også dagens fact for Franculino, var at han var den markspiller med 90 minutter, med færrest boldberøringer (25) af alle spillere, både FCN & FCM.
Så det kan sagtens være han var frustreret over at være en anonym kegle i kampen der slet ikke deltog i kampen.
Det bliver spændende at følge om det var en enkeltstående kamp eller om det er vedvarende.
Går man ind på Fotmob står der også dagens fact for Franculino, var at han var den markspiller med 90 minutter, med færrest boldberøringer (25) af alle spillere, både FCN & FCM.
Så det kan sagtens være han var frustreret over at være en anonym kegle i kampen der slet ikke deltog i kampen.
Det bliver spændende at følge om det var en enkeltstående kamp eller om det er vedvarende.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.