Redigeretman 15. sep 10:21
Øv følelse at tabe derby. Jeg missede desværre kampen, så selvom jeg er irriteret over at tabe, så føler jeg altid det gør lidt mindre ondt når man ikke har set kampen, så kan man nemlig være lykkelig uvidende om det dårlige spil. Var der slet ingen positive ting at tage med?
I øvrigt sjovt at gå på X efter kampen. BIF fans er helt oppe og ringe, og Cooper er allerede den helt store frelser. Bliver spændende at se hvad stemningen er hvis de taber til GF næste gang.
Når, vi må op på hesten igen. Er træt af alle de der CL undskyldninger, vi skal altså kunne vinde en SL kamp om lørdagen, selvom vi har en CL kamp om torsdagen.