Altså, han kunne skrive under på en kotrakt, der galt til 2090 som 17-årig, det ville bare ikke være gældende. Han kunne først indgå den aftale, da han blev 18. At man så på forhånd er blevet enige om vilkår og den slags er sikkert meget normalt. Men han stod jo frit for at ombestemme sig.
Brøndby kunne have tilbudt Nartey 100 millioner om året da han blev 18, så havde han nok også skrevet under til 2030.
Brøndby kunne have tilbudt Nartey 100 millioner om året da han blev 18, så havde han nok også skrevet under til 2030.
Batman Close. London W12.