Snak

Mere indhold efter annoncen
Altså, han kunne skrive under på en kotrakt, der galt til 2090 som 17-årig, det ville bare ikke være gældende. Han kunne først indgå den aftale, da han blev 18. At man så på forhånd er blevet enige om vilkår og den slags er sikkert meget normalt. Men han stod jo frit for at ombestemme sig.

Brøndby kunne have tilbudt Nartey 100 millioner om året da han blev 18, så havde han nok også skrevet under til 2030.
Batman Close. London W12.
Det er også risky business at betale så mange penge for Sarapata, når man kun kan give så kort kontrakt.

Skal man forlænge med ham uden han har vist noget?

Personligt synes jeg Sune har lagt alt for mange penge 💰 på spillere der ikke er gået / tiltænkt ind i start 11´eren. Her tænker jeg Garananga, Onughka og Sarapata.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Brøndby kunne have tilbudt Nartey 100 millioner om året da han blev 18, så havde han nok også skrevet under til 2030.

Det "sjove" er, at Narteys kontrakt til 2027 er lavet, efter han blev 18 - så den kunne altså godt have været længere.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Amin med fint mål i Vejle..
Det er helt klart godt for ham at han får kampe på et passende niveau.
Batman Close. London W12.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg så kampen og han virker stadig meget tung i det. Han har intet drev med bolden og han er ikke hurtig. Kan heller ikke dybdeløb.

Han er dog ret god i dueller, virkelig god til at beskytte bolden, fysisk stærk, god med ryggen til mål. Osse en god opspilsstation. Fin boldteknik og omgang.

Hans chancer kommer tæt under mål.

Typemæssigt minder Amin Chiakha mig meget om Kamil Wilczek.
Han skal nok få succes, spørgsmålet er bare om det er FCK der kan forløse ham.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Typemæssigt minder Amin Chiakha mig meget om Kamil Wilczek.


Jeg er med på, at Chiakha har set bemærkelsesværdigt tung ud helt fra opstarten. Men at sammenligne ham med Wilczek kræver alligevel noget af en mandag aften rødvinskoger.

Jeg mistænker Chiakha for at have givet den for meget og forkert gas i styrkerummet, så det er gået ud over hans acceleration og smidighed - men det kan forhåbentlig findes frem igen på banen. For ellers har han altid været god til at løbe bagom og haft en god smidighed.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Den der overgang er jo svær. Han var naturligt fysisk overlegen i ungdomsbold, nu skal der arbejdes lidt mere for det.
Det betyder måske der skal kilo på i en periode, men så skal der arbejdes med acceleration igen bagefter.

Fandme vildt Qarabag tog 3 point ude mod Benfica.

Personligt har jeg sat kravet at FCK skal tage en sejr på udebane over Qarabag. Men kender ikke rigtig til dem. Virker til vi har undervurderet dem og det har Benfica også 😅
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Dagens ikke nyhed, Cornelius skadet og spiller ikke i morgen mod Leverkusen
Annonce