Jeg var sikker på de ville trække en kanin op ad hatten da de solgte Onugha, men det ser ikke ud til det.
Snak
Redigeretons 17. sep 15:34
Han blev skadet til sidst i Brøndby kampen. Gik rundt de sidste 10 minutter og tog sig til baglåret. Det lagde kommentatorerne også mærke til.
Det skete i en lang sprint.
Det skete i en lang sprint.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
ons 17. sep 15:41
Lang sprint, kort sprint, opvarmning, tandbørstning, der er desværre mange faldgruber for den gode Cornelius.
ons 17. sep 15:52
Han var med til at skaffe CL med et mega vigtigt mål mod Basel. Han har allerede oversteget alle mine forventninger til ham for sæsonen.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
ons 17. sep 16:54
Lang sprint, kort sprint, opvarmning, tandbørstning, der er desværre mange faldgruber for den gode Cornelius.
Okay jeg er Corner fan, men den der er fandme sjov! :D
Redigeretons 17. sep 19:07
Det skete i en lang sprint.
Tror vi bliver nødt til at have defineret hvor lang en "lang sprint" egentlig er? ;-)
Men igen, det var så forudset at det grænser til naivitet på højeste plan, at forvente andet.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
ons 17. sep 20:47
På et eller andet tidspunkt må der sive noget ud vedr. Onugkha, har han dyttet halvdelen at spillertruppens koner ?, siden det var så vigtigt at få ham sendt afsted.
Redigeretons 17. sep 21:07
De fleste der virkelig fucker op, enten overfor chefen eller spillergruppen, plejer at blive sendt til at træne individuelt eller med anden gruppe.
Jeg erindre ikke, at han har været sendt i "skammekrog" på den måde. Så det kan vel næppe havde været voldsomt dramatisk, hvad han har foretaget sig.
Gik rygterne i Vejle ikke bare på, at han var en weird ass dude?
Jeg erindre ikke, at han har været sendt i "skammekrog" på den måde. Så det kan vel næppe havde været voldsomt dramatisk, hvad han har foretaget sig.
Gik rygterne i Vejle ikke bare på, at han var en weird ass dude?
Redigeretons 17. sep 21:23
Jeg ved bare der var en Vejle fan, tror det var en af de ældre brugere a la @Aussie.
Som undrede sig meget over FCKs køb af Onughka og talte om at hans arbejdsrate var ikke eksisterende og hvis FCK var utilfredse med Babacar pga. det så vil man også med Onughka.
En kort opsummering af Onughka var at han er begrebet Skolegårdens fisker. Den lidt irriterende spiller der bare står i modstanderens felt hele tiden og gør arbejdet færdigt.
Det er ihvertfald iøjenfaldende hvor mange der har forudset at han vil floppe big time I FCK pga. sin stil/personlighed.
Som undrede sig meget over FCKs køb af Onughka og talte om at hans arbejdsrate var ikke eksisterende og hvis FCK var utilfredse med Babacar pga. det så vil man også med Onughka.
En kort opsummering af Onughka var at han er begrebet Skolegårdens fisker. Den lidt irriterende spiller der bare står i modstanderens felt hele tiden og gør arbejdet færdigt.
Det er ihvertfald iøjenfaldende hvor mange der har forudset at han vil floppe big time I FCK pga. sin stil/personlighed.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.