Nixk
Jeg tror desværre at du har ret, når du siger at Stefan Madsen bliver forfremmet.
Når jeg siger desværre, så er det fordi at jeg absolut ikke har den bedste mavefornemmelse omkring ham, omend det måske er på et lidt tyndt grundlag.
Synes ikke at det virker til at han har den nødvendige gennemslagskraft og synes at ham og Hjalte virker lidt som nogle rygklappere, fremfor at udfordre Nees på det taktiske.
Som udgangspunkt har jeg ikke noget imod interne forfremmelser, så længe at kompetencerne er i orden.
Men det kan også hurtigt blive risikabelt og jeg synes ikke at en klub i vores position, er tjent med at "gamble" med uprøvede kræfter, når vi har ressourcerne til at kunne tiltrække kapaciteter der har en proven record.
Bologna
I
FCK
I
Liverpool
I
1860 München