Vi spiller heller ikke på en "ægte hjemmebane"
Nu var det Tingbjerg, men sidste gang skiftede det også ret meget. Var selv inde og se en af kampene da en Youth CL kamp blev spillet på Østerbro Stadion.
Det kunne være fedt med et træningsstadion med få hundrede siddepladser som mange hold har. Men FCK & træningsanlæg er så gammelt at vi snart skal begynde at tale om det skal fredes, fordi det er en del af Dansk kulturhistorie🤣
Nu var det Tingbjerg, men sidste gang skiftede det også ret meget. Var selv inde og se en af kampene da en Youth CL kamp blev spillet på Østerbro Stadion.
Det kunne være fedt med et træningsstadion med få hundrede siddepladser som mange hold har. Men FCK & træningsanlæg er så gammelt at vi snart skal begynde at tale om det skal fredes, fordi det er en del af Dansk kulturhistorie🤣
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.