Nu skal vi se Moukoko brænde banen af!!
Snak
tors 18. sep 19:05
Hvis man stoler på google’s AI er det over 3 år siden Hjulmand sidst vandt i parken 😅
tors 18. sep 19:09
Nande
Er det ikke deres fodboldstøvletaske? Det har jeg hvert fald bildt mig selv ind 😅
Scheiße det er røv at være plantet på sofaen til denne kamp, men konen er taget på venindetur som blev planlagt for 100 år siden og nogen skal jo passe på afkommet herhjemme imens.
Er det ikke deres fodboldstøvletaske? Det har jeg hvert fald bildt mig selv ind 😅
Scheiße det er røv at være plantet på sofaen til denne kamp, men konen er taget på venindetur som blev planlagt for 100 år siden og nogen skal jo passe på afkommet herhjemme imens.
FCK
Arsenal
tors 18. sep 19:26
Hvis Moi havde smidt den i kassen så havde det været årets champions league mål😀
⚪️🦁🔵
Pentz skal ikke til kiropraktor foreløbig.
Moukoko har strukket ham ud.
Redigerettors 18. sep 19:29
Lerager har været for vild
Edit:
Moukoko skulle have scoret
Edit:
Moukoko skulle have scoret
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
tors 18. sep 19:30
Moukoko for fanden. Der SKAL vi simpelthen score. Lerager er forrygende i CL og middelmådig mod Viborg. Det er simpelthen så skørt.
Kald mig Jakob Skomager
tors 18. sep 19:31
Forhelvede Moukoko, han sparker den altid direkte ind i målmanden. Han kunne endda have trukket den over til sit venstreben.