Jeg ser ikke mænd ude på gaden gå rundt med sådan nogle små tasker eller de unge fodboldspillere.
Så det du siger er, at du aldrig har været på Nørrebro og set en ung mand på en Mate-cykel med sådan en?
Så det du siger er, at du aldrig har været på Nørrebro og set en ung mand på en Mate-cykel med sådan en?
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land.
https://imgur.com/a/NnVu7eA