Lerager er jo født til de her kampe. Shit han er god.
Snak
tors 18. sep 20:12
@altid
Jo tak, men se lige den trekant med Gabriel , Hatzi og Botarski.
Det spiller altså.
Og så lige de 2 drenge på kanten til at støve op.
Jo tak, men se lige den trekant med Gabriel , Hatzi og Botarski.
Det spiller altså.
Og så lige de 2 drenge på kanten til at støve op.
⚪️🦁🔵
Pentz skal ikke til kiropraktor foreløbig.
Moukoko har strukket ham ud.
tors 18. sep 20:15
Det er et kæmpe problem, at vi kun har én angriber. Leverkusen bare skubbe alt frem nu og vi har ikke en skid at true dem med. Hverken en der kan holde i bolden eller en, der kan løbe dybt.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
tors 18. sep 20:15
Det er her det virker lidt tamt at det er Claesson man sætter ind og ikke har mere at skyde med oppe foran. Håber han gør min kommentar til skamme.
tors 18. sep 20:16
Claesson er godt nok en sørgelig indskiftning.... han er ikke fysisk stærk nok til at spille den op på og ikke hurtig nok til at true i dybden.... ja, ja, så kan han søge dybt og indgå i spillet, men vi kommer nok ikke til at se alt for meget til bolden resten af kampen.
QPR
tors 18. sep 20:20
Der er en lidt speciel linje i kampen lige nu, synes jeg. Det er ikke for at brokke mig over dommeren - han har egentlig gjort det fint- men jeg synes godt nok at Leverkusen har langt til gule kort
Venlig hilsen
tors 18. sep 20:22
Helt vild med at få Zague ind.
… hvis det altså var som kant. Shit at komme ind som 17 årig som back nu.
… hvis det altså var som kant. Shit at komme ind som 17 årig som back nu.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
tors 18. sep 20:24
Er Kotarski idiot? Hvorfor helvede stiller han sig så langt ovre??
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk