Det er jo en ægte Corner halvleg, hvor vi kunne have fået SÅ meget luft hvis vi kunne have spillet den op på ham..... sigh, hvor er det egentlig sindssygt at vi har lagt alle vores æg i en kurv med SÅ mange huller.
QPR
Og hvor er det en fucking fornøjelse at have fået en god gammeldags klasse FCK-back. Huescasaaas med 111 km/t på den back!!!