Snak

Mere indhold efter annoncen
Fucking pisse elendige røvhuls-dommer!
QPR
Hvorfor er der ikke rødt der? Og hvorfor får vi ikke lov at spille bolden!?
Me too, den aflevering til Huescas var simpelthen så veludført..
ej hvor er det typisk altså fuck
Den forstår jeg ikke. Det er ude i siden, men han er med længder sidste mand.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er ikke en oplagt scoringsmulighed saa der kan aldrig vaere roedt. Men han skulle have ladet ham saette den igang noget hurtigere.
Nej, nej, nej
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Jesus pantelis har altså ikke den bedste kamp..
Nej nej nej…
Nå.

Så har Hatzi lavet 2 mål i dag.
Øv
⚪️🦁🔵 Pentz skal ikke til kiropraktor foreløbig. Moukoko har strukket ham ud.
Annonce