Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvor er det hjernedødt at smide to point efter så god en kamp. Så ringe, at de scorer så let i overtiden.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Havde ikke forventet at kunne sige vi skulle have vundet efter kampen. Man burde jo være tilfreds. Men den skulle vi have vundet.
Hold kæft en skod følelse man sidder med. Og hvor er det røv, at zague ikke formår, at slå en bold 15 meter frem til sidst :(
Puha, det føles tungt.
Puha en stinker af en aflevering til sidst af Zague.. Lige nu nærmest en følelse af nederlag, især efter et sent Robert mål.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Puha en våd klud i ansigtet øv, men vi er på tavlen, og så var FCK i store dele af 2 halvleg noget på hælene
Amen det er ikke til at tage det her. De 2 tabte point kan vise sig at være altafgørende for top 24.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Åh, Zague med to katastrofalt ringe afviklinger i sammenlignelige kontra-situationer.

Pantelis var lige en kende for "vild" i nogle situationer, det kostede.

Moukoko ramte ikke noget som helst i dag, hverken sine tæmninger eller sine afslutninger.

Ærgerligt, for der var virkelig en god mulighed for at smække tre point på kontoen i denne kamp. Nå, vi må videre. God kamp trods alt.
Ahhr. Hvor er det irriterende.

Enig i at det bliver dårligere efter udskiftningen af Delaney. MEM lykkedes nok ikke helt lige så godt at holde kontrollen på midten.

Sidste skarphed mangler i det defensive, 2-2 målet er sådan et typisk kaos mål hvor man ikke får sat sig igennem tidligt nok.

Flot alt i alt, men utroligt bittert man ikke lykkedes med at få de 3 point.
Nu skal der bare tre point på bordet imod Silkeborg. CHL er bonus.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Annonce