Generelt flot kamp af mange. Men Lerager står virkelig flot imo. Efter jeg har kritiseret ham tidligere.
Desværre synes jeg ikke det er overraskende at niveauet falder. Bredden på nogle positioner er bare ikke gode nok. Nees trækker den endda lang tid med Achouri og det lugter mere af en snarlig skade.
Men det føles mere som 2 tabte point, end 1 vundet og det er i sig selv en flot præstation mod Leverkusen
Desværre synes jeg ikke det er overraskende at niveauet falder. Bredden på nogle positioner er bare ikke gode nok. Nees trækker den endda lang tid med Achouri og det lugter mere af en snarlig skade.
Men det føles mere som 2 tabte point, end 1 vundet og det er i sig selv en flot præstation mod Leverkusen
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”