Snak

Mere indhold efter annoncen
Denne sæsons bidrag til Danmarks koefficient indtil videre.

1. FCK 12.000 point
2. FCM 5.500 point
3. BIF 3.000
2. SIF 2.000

Og vedrørende klubkoefficient, så skal vi bare hente minimum en uafgjort mere og så har vi allerede hentet flere klubkoefficient point end vi gjorde i Conference League sidste år.

Jeg læste at med den nye liga struktur så bliver man faktisk belønnet af at spille Champions League. Før hen kunne det bedst betale sig at spille Conference League.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
A´hva´? Om han er god nok? Ok, så leder man virkelig efter et kritikpunkt at klynge sig til. Jeg kan - så objektivt jeg nu kan vurdere det - ikke få øje på en eneste i gårsdagens start-11, som ikke er god nok.

Pantelis har sine svagheder, men det har alle jo, og hans kan jeg, hånden på hjertet, ikke se, skulle være bare i nærheden af diskvalificerende for ham. Jeg synes han er enormt vigtig for balancen i defensiven, og jeg kan ikke forestille mig nogen, som umiddelbart ville passe bedre ind. Eller jo, kunne vi få Andreas Christensen eller noget i den dur, men det kan vi jo nok ikke


Whoscored giver Pantelis karakteren 5,42 for gårsdagens præstation - dårligst af samtlige spillere i aktion i kampen. Det er selvfølgelig ikke den objektive sandhed om Pantelis, men vel nok til at berettige spørgsmålet, om han er god nok.

At sammenligne Pantelis med Barcelonas Andreas Christensen virker lidt fjollet i mine øjne.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Pantelis ligger godt nok lavest af alle i kampen fra i går.

Men tager man gennemsnittet af alle kampe, ligger han med det 6. højeste karakter gennemsnit i hele truppen.

Alle kan have en dårlig kamp, men jeg synes han er en af de bedre spillere i FCK.

Truppens dårligste er Cornelius med et snit med 6.10 og Claesson på 6.15. Den dårligste forsvarsspiller på gennemsnitsrating i truppen er Meling med et snit på 6.76.

Og ja rating er ikke alt ved mindre man er FC Midtjylland og fyrer sin træner pga. dårlig rating.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Pantelis lider bare under Antonsson syndromet, han ser ikke specielt fancy ud. Det var så nemt at se Zanka være atletisk, Hangeland være høj, Zeca have krogen, Delaney have langt hår, Gabriel være forudseende osv.

Antonsson og Pantelis udfylder bare deres rolle, vinder de fleste af deres dueller, placerer sig som træneren ønsker og er ikke flashy. Men det virker.
@Plankeværkerne

Præcis. Tag Vavro som var meget flashy og en fan darling pga. sin udstråling og aggresivitet.

Men han solgte fandme også holdet i en langt større rate end Pantelis gør. Derudover vil jeg mene at 2-2 målet mere kan tilskrives Gabriel, han havde en mulighed for at clearer den men tackler bolden lige ind på modstanderen i en meget svag og forsigtig tackling.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg har til dato ikke set nogen spiller få en høj karakter, når man er registreret for et selvmål. I dette tilfælde ganske uden skyld.

Helt generelt tror jeg meget det kommer an på hvad den enkelte ser som være det en forsvar skal kunne. Vavro kunne noget, men havde store mangler på andre områder.

Pantelis synes jeg personligt har været undervurderet, men det betyder ikke at han er fejlfri eller ikke kan blive bedre. Men jeg synes han tilføjer noget af det der har manglet tidligere.

Når det er sagt, ser jeg også frem til at se Suzuki om hvilke egenskaber han tilføjer holdet.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”
At lukke 13 mål ind i 15 kampe denne sæson er mere end godkendt.

Vi har en komplet start 11´er i forsvaret. De tidligere år har vi altid haft et problem på en af startpladserne. Fx Jelert med mange kampe på venstre back.

I stedet for det negative, bør vi hylde at det er blevet bedre med årene.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Voldsom fart Achouri udviste ved 1-0, eller var deres back bare langsom?

Anyway - jeg vidste faktisk ikke han havde dén del i sit spil.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Det er isoleret set et flot resultat, spillet og udtrykket var også markant bedre end mod BIF, håber vi tager det videre mod SIF. Achuri og Larsson var især gode synes jeg.
Selvfølgelig med kun 1 point ærgerligt kampen taget i mende.

Føler dog en smule vi kan komme til at kigge tilbage på denne kamp over være bitre hvis vi ikke når top 24, som i forvejen bliver meget svært.

Farzam skrev at der har været stor interesse for Clem i sommers. Han havde mange store muligheder Espanyol, Valencia, Reims etc. Det var så tæt at der har været forhandlinger.

Han var på vej væk, men skaden til Mattsson var vendepunktet og her skriver Farzam at Clem viste sin loyalitet og blev i FCK.

Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Annonce