Snak

Mere indhold efter annoncen
@Nandeyanen

Det bliver liiiiidt for sort/hvidt det der, synes jeg.
Forstå mig ret, jeg er super imponeret over at Moukoko spiller i FCK!

Men vi har ikke den slags penge til at lave en Sarapata investering. Det tror jeg godt de fleste herinde ved. Bliver vi ikke mestre er det ligegyldigt om man kan tjene 50m på ham om 2 år. Sarapata bliver på ingen måde en faktor i om vi bliver mestre.
Så simpelt er det.

Hvad kan sagtens blive en faktor er at en skade til Moukoko er nu, ikke overraskende, en risiko jeg slet ikke forstår man tager. Det gør man så, og man sælger også Onugha for at spice det lidt op. Jeg er sikkert helt galt på den her.



og med en gudsbenådet evne til aldrig at få mere end 1 gult kort.


Dét er nemlig imponerende. Jeg mindes kun et enkelt rødt kort mod Galatasaray, selvom han altid ligger på kanten.
fck-medløber.
Achouri ude - nogen der ved noget?
If you know, you know.
Det er ved at være ret tyndt offensivt (ingen reserver).
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ved intet, men ikke helt overraskende, der var en af kommentatorerne mod Leverkusen der udtrykte noget bekymring a la vi presser citronen med Achouri ved ikke tage ham ud lidt tidligere. Kan ikke huske hvem. Men føj hvor var han god Achouri.
Dadason i truppen!!!! LEEETS GOOOOO!! Største angriber talent siden Oskarsson.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Men vi har ikke den slags penge til at lave en Sarapata investering. Det tror jeg godt de fleste herinde ved.


Det er helt og aldeles forkert. Det er en del af klubbens strategi, og har været det længe. Johanneson, Roony, Sarapata osv osv. Så vi har den slags penge, og vi har flere hvor de kommer fra.
Nu stod der så i præsentationen af Sarapata:

https://www.fck.dk/nyhed/fc-koebenhavn-koeber-dominik-sarapata

En spiller, som vi tror på, kan hjælpe os allerede på den korte bane, men som samtidig har et stort potentiale for fremtiden


Og SSN vedrørende alderen:

https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-koebenhavn/nyheder/sarapatas-alder-overraskede-fck-boss

Vi var lidt overraskede, da vi opdagede hans alder. Når man kigger på en liga, som vi følger tæt i vores scouting, så er det ikke, fordi vi forholder os så meget til, om spilleren er 16, 17 eller 20 år gammel.

- Vi så en moden spiller i den polske liga. Og med den kvalitet, han har vist, så var vi nemme at overbevise, fortæller FCK-bossen.

________________________________

Dette her indkøb til €4m kan I ikke sammenligne med andre talenter som Roony. Dette her indkøb er ikke et indkøb til akademiet.

Dette her indkøb er et indkøb tilsigtet at skulle forstærke vores trup med det samme.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mind mig lige om hvilke U19 spillere der ikke er i nærheden af truppen vi har betalt den slags penge for? Isak kostede 3m EUR, spillede 16 kampe første sæson.

Det SSN gjorde med Sarapara har vi aldrig gjort før. Lad os håbe han overrasker positivt på den lange bane, bliver spændende at se hvad de gør med den kontrakt, om noget, når han fylder 18 om en måned.

Annonce