Redigeretlør 20. sep 21:47
"Hvis spilleren ikke er der"... Jeg studset godt over det rationale..
Der er et element i det udgangspunkt, hvor det blot kommer til at fremstå som om, man ikke er dygtigt nok. Der er en trilliard fodboldspillere og vi er ikke toppen af fodbold verdenen, hvor kun er 20-30 spillere på hver position, der kan forstærke os.
Jeg påstår på ingen måder, at det ikke er en kunstart at operere på transfermarkedet og nogle komplekse dynamikker der skal forvaltes, men når det nu ikke engang er et super konkret behov vi står med, som eks. en venstrebenet back, som naturligvis begrænser feltet, men rent faktisk er så bredt, at det er en offensiv midt/kant/angriber. Så er det dog en påstand her bag skærmen, at den globale spillerpulje, som ville være relevant og kunne have sin berettigelse i truppen, er så stor, at det kommer til at skue i ørene..
Jeg kan ikke slippe irritationen over, at det scenarie der nu udspiller sig, statistisk set, kunne forudses og at man har valgt som man har gjort.. også skal man spises af med så fesent argument