Meget enig. Samtidig har man også kunne forudse flere spillere på vej ud (Roony, Onugkha, Falk, Chiakha og hvis man hvis grænse for et salg ligger på 20M euro for Froholdt, så synes jeg det er decideret ringe ikke at kunne forudsige et salg).
Syntes du har en valid pointe.
Jeg kunne virkelig godt vide hvad der er med Onugkha. Han var jo på 10eren hele opstarten og fik sågar lidt spilletid. Vi står med mangel på spillere til hans plads og han er nok ikke så dyr at have gående. Det ville være verdens simpleste ting at lade ham blive for bredden. Det gjorde man ikke. Hvad mon det var der gjorde man bare ikke ville ham?
If you know, you know.