Fint og få så lige strammet trusserne
Snak
Redigeretsøn 21. sep 16:13
Så er det også vildt hvor mange straffespark der er overset til FCK. Stort set alle straffespark vi får skal vi have dommeren kaldt ud til skærmen.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
søn 21. sep 16:14
Det ligner at Jordan havde sat den ind, hvis ikke at der havde været hånd på. Havde været et klasse mål.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
søn 21. sep 16:17
Nu fik jeg ikke skrevet det tidligere da opstillingen kom ud.
Men jeg synes ikke at Nees rotere særlig meget.
Det er de samme 12 - 14 spillere der bruges igen og igen.
Når der endelig er lidt rotation, så er det typisk pga skader.
Hvis man lige fjerner Moukuko og Leagere, hvorfor er der ikke flere fra den bænken der spiller.
Men jeg synes ikke at Nees rotere særlig meget.
Det er de samme 12 - 14 spillere der bruges igen og igen.
Når der endelig er lidt rotation, så er det typisk pga skader.
Hvis man lige fjerner Moukuko og Leagere, hvorfor er der ikke flere fra den bænken der spiller.
søn 21. sep 16:18
Den der “FCK får altid dommerhjælp”, der har verseret gennem mange år virker bare. Dommerne må være pisse bange for at få det skudt i skoene siden billedet gentager sig gang på gang.
Jeg elsker de løb, som Mads Emil tager.
Jeg elsker de løb, som Mads Emil tager.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
søn 21. sep 16:22
Super spil igen men Claesson er bare ikke skarp
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.