Snak

Mere indhold efter annoncen
Amen Claesson er så rusten.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
@Peanuts

Ja det har jeg. De 12-14 spillere, værken kan eller skal spille 80% af kampene.

Hvornår skal Meling, Zague, Clem Og Garananga så spille hvis det ikke er hjemme mod et hold der ikke er top 3 ?
Ravnen@

Fordi det som er start 11 allerede slider med at vinde kampe i Superligaen.

Mon ikke der så er en del rotation mod Lyngby
@Ravnen131

Jeg forstår ikke, hvorfor du nævner Clem her. Det er jo ikke fordi, at Mads Emil og Delaney er blevet revet midt over ift. antal spilleminutter.

Men mon ikke man kommer til at se mere til Zague senere i kampen.
Det der er altså også en rigtig god chance til Moi..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mon ikke Moukoko, Zague, Clem og måske Meling kommer ind i løbet af kampen
Jeg håber at vi ser Dadason idag. Han er idet mindste rigtig angriber.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Hvis vi holder speederen på pedalen bliver det en ret sikker sejr.

Claesson har været med i meget, men en stor afslutter er han ikke.
If you know, you know.
Sådan Claesson!! Igen enormt flot spil!
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Så var den der Claesson
Annonce