Giv Kotarski et par kampe på bænken. Nees har været efter ham så mange gange for at stoppe med det cirkus, og han bliver bare ved.
Snak
søn 21. sep 17:59
Utroligt at vi ikke vinder den her kamp. Det bør næsten have konsekvenser for holdet. Især Kotarski og Lopez. I skammekrogen med dem. Og vind så imod FCM i næste SL kamp!! CHL er helt sikkert 2.priotet lige nu for FCKs bedste.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
For mange divaer og for lidt røv i bukserne. Det var BIF om igen.
Spillere som Moi og Larsson scorer ganske vist, men alt skal helst også være lidt lækkert.
Kotarski var horribel.
Det bliver et langt efterår, hvis vi ikke kan præstere mellem CL-kampene.
Spillere som Moi og Larsson scorer ganske vist, men alt skal helst også være lidt lækkert.
Kotarski var horribel.
Det bliver et langt efterår, hvis vi ikke kan præstere mellem CL-kampene.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Redigeretsøn 21. sep 18:08
Vi har ikke vundet i Superligaen de 3 seneste kampe i Parken.
Vi er så fucking elendige i efteråret i Superligaen. Det er alt for sløset mod et elendigt Silkeborg hold.
3.4 xG til FCK og 1.2 xG til Silkeborg. Halleluja det er ringe.
Vi er så fucking elendige i efteråret i Superligaen. Det er alt for sløset mod et elendigt Silkeborg hold.
3.4 xG til FCK og 1.2 xG til Silkeborg. Halleluja det er ringe.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
søn 21. sep 18:08
DIANT RAMAJ DU ER SAVNET!
Håber pauseklovnen får en tur på tribunen for en stund, jeg er klar til at se Buur i buret. Jeg er rystet over at se en målmand lege cirkus nærmest hver gang chancen byder sig. Shit man.
MEM - skal jo have tid, men for dælen hvor ser han tung og langsom ud. Prissskiltet kommer til at hænge ham over hovedet hvis det er niveauet der kan forventes.
Håber pauseklovnen får en tur på tribunen for en stund, jeg er klar til at se Buur i buret. Jeg er rystet over at se en målmand lege cirkus nærmest hver gang chancen byder sig. Shit man.
MEM - skal jo have tid, men for dælen hvor ser han tung og langsom ud. Prissskiltet kommer til at hænge ham over hovedet hvis det er niveauet der kan forventes.
søn 21. sep 18:12
Kotarski har overall været god i FCK, men det er klart, at han bliver nødt til at have en snak med Neestrup, for det der legen Messi i eget felt, det går simpelthen bare ikke, nogle gange skal bolden bare smide ud i den nærmeste nabo kommune.
søn 21. sep 18:14
Fint nok, at Kotarski ristes. Han var pivringe.
At svine MEM er bare latterligt og må være, fordi man vil “bekræfte sig selv” i, at det er SÅ uambitiøst at hente spillere fra en mindre klub i Superligaen. Han gjorde det helt fint.
At svine MEM er bare latterligt og må være, fordi man vil “bekræfte sig selv” i, at det er SÅ uambitiøst at hente spillere fra en mindre klub i Superligaen. Han gjorde det helt fint.
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
søn 21. sep 18:17
Og på sin plads at lade Buur står på torsdag, også for at sende et signal til Kotarski
søn 21. sep 18:17
Hvis det er ambitionen at kunne spille i 3 turneringer, så er truppen for smal til at lykkes. Claesson og Meling har ingen berettigelse på holdet.
Kotarski
Gabriel
Panta
Huescas
Lopez
Mangler alle konkurrence på deres positioner.
Lerager
Delaney
Elyounoussi
Mangler alle konkurrence på deres positioner, ikke kun grundet Mattsson.
Larsson
Moukoko
Achouri
Cornelius skadet, venstre kant eneste plads med reel konkurence.
Det bliver sikkert fint i CL, men forventer 10-12 point fra 1. pladsen i suppen til vinter. Jeg havde stillet u-19 i næste cl-kamp og tager 0-5 nederlag, og sagt til truppen: spiller i godt i Superligaen kan i komme i betragtning til cl-kampene.
Kotarski
Gabriel
Panta
Huescas
Lopez
Mangler alle konkurrence på deres positioner.
Lerager
Delaney
Elyounoussi
Mangler alle konkurrence på deres positioner, ikke kun grundet Mattsson.
Larsson
Moukoko
Achouri
Cornelius skadet, venstre kant eneste plads med reel konkurence.
Det bliver sikkert fint i CL, men forventer 10-12 point fra 1. pladsen i suppen til vinter. Jeg havde stillet u-19 i næste cl-kamp og tager 0-5 nederlag, og sagt til truppen: spiller i godt i Superligaen kan i komme i betragtning til cl-kampene.
EksilFCkøbenhavneren