Hvordan kan man sammenligne den her kamp med Brøndby? Det er jo på ingen måde det samme kampbillede. Det er godt nok også useriøst at kritisere "planen" i den her kamp. Vi spiller SIF fuldstændig ud af brættet og producerer kæmpe chancer. De scorer 3 mål på individuelle fejl. Gigantiske fejl.
Snak
søn 21. sep 18:19
Præcis, Karsboel
Det er aldrig en skam at tabe til et bedre hold. At man så er havnet i en situation, hvor FCK ikke bare over en enkelt kamp, men generelt, er et dårligere hold end AGF - ja, det kan man så drøfte i et fanforum på bold.dk
Redigeretsøn 21. sep 18:23
Lige præcis Karlsboel.
Det her var en kamp man havde vundet 10 ud af 10 gange hvis ikke man havde haft sådan en "tosse" mellem stængerne idag - også selvom man måske var lidt for selvfede i det idag generelt.
Det er simpelthen for dumt altså. Jeg håber sateme cheftræneren er rasende over det der.
Det her var en kamp man havde vundet 10 ud af 10 gange hvis ikke man havde haft sådan en "tosse" mellem stængerne idag - også selvom man måske var lidt for selvfede i det idag generelt.
Det er simpelthen for dumt altså. Jeg håber sateme cheftræneren er rasende over det der.
https://facebook.com/enchancetillasse/
søn 21. sep 18:25
Det her shitshow kommer Kotarski forhåbentlig aldrig til at lave igen. Det er godt nok utilgiveligt tåbeligt, når man flere gange roder sig ud i tåbeligheder - og endda stadig kan redde sig selv. Hold kæft en joke.
Kald mig Jakob Skomager
Redigeretsøn 21. sep 18:26
Selvom det selvfølgelig er på Kotarski i dag, så har vi altså set tilpas mange fuck ups og personlige fejl hjemme i Parken mod forskellige hold og med forskellige spillere på banen, med én fællesnævner: Nees på bænken.
Der jo nogle risici i spillet som Nees tydeligvis ikke adresserer og det er langt fra første gang.
For eksempel med den i dag, så er det jo ikke første gang Kotarski dribler rundt nede i eget felt, så det kan ikke komme som et stort chok for Nees. I mit hoved kan der kun være to scenarier i spil:
1. Nees adresserer det ikke og lever med risikoen for at det kan gå galt, som det gjorde i dag eller
2. Kotarski lytter ikke til sin træner
Som må man selv vurderer hvad der er værst.
Der jo nogle risici i spillet som Nees tydeligvis ikke adresserer og det er langt fra første gang.
For eksempel med den i dag, så er det jo ikke første gang Kotarski dribler rundt nede i eget felt, så det kan ikke komme som et stort chok for Nees. I mit hoved kan der kun være to scenarier i spil:
1. Nees adresserer det ikke og lever med risikoen for at det kan gå galt, som det gjorde i dag eller
2. Kotarski lytter ikke til sin træner
Som må man selv vurderer hvad der er værst.
søn 21. sep 18:31
Det blev nævnt at Kotarskis svaghed var at han tog for store chancer. Det så vi idag. Men han skal nok gøre det godt igen. Men det er hans skyld idag. Giv Buur pokal kampen.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
søn 21. sep 18:32
Er det så også Neestrups skyld, når Moi brænder en stor chance? Når Claesson brænder en stor chance? Når Lopez laver et dårligt hjørnespark?
Sådan fungerer det ikke jo. Det er sgu for unuanceret.
Sådan fungerer det ikke jo. Det er sgu for unuanceret.
søn 21. sep 18:32
Jeg er ved at brække mig over den arrogance, vi spiller med. At vi kan tro, at du ikke behøver at spille den medspiller god, at du ikke behøver at lægge den til siden til din holdkammerat, der kan score, at det bare sker for nu spiller vi Champions League, siger Thomas Delaney.
Til sidst blev der spurgt ind til, hvad FCK´erne skulle snakke om nede i omklædningsrummet.
- Jeg håber, at vi får en kæmpe skideballe
Tak Delaney. Vi skal fandme i gang nu, ikke flere CL undskyldninger. Det er ligeledes til at brække sig over.
Til sidst blev der spurgt ind til, hvad FCK´erne skulle snakke om nede i omklædningsrummet.
- Jeg håber, at vi får en kæmpe skideballe
Tak Delaney. Vi skal fandme i gang nu, ikke flere CL undskyldninger. Det er ligeledes til at brække sig over.
Redigeretsøn 21. sep 18:39
Jeg synes ikke det er SÅ galt idag som Delaney her gør det til. I hvert fald ikke i forhold til det vi så i sidste uge.
Selvfedme er godt. For meget af det er, og har dog altid været FCK´s værste fjende.
Selvfedme er godt. For meget af det er, og har dog altid været FCK´s værste fjende.
https://facebook.com/enchancetillasse/
søn 21. sep 18:40
Jeg synes, det er vildt, at de bagerste fem kan falde så meget i niveau fra torsdag til søndag. Når det er tilfældet, må man spørge, hvad meningen er med ikke at rotere. Træneren får sendt et signal om, at den kører vi hjem på rutinen, og der er styr på det - måske det ville være mere hensigtsmæssigt at sende det modsatte signal og bevare noget kampånd på banen.
Under alle omstændigheder bekymrende, at der åbenbart ikke er nogen nedre grænse for vores bundniveau.
Under alle omstændigheder bekymrende, at der åbenbart ikke er nogen nedre grænse for vores bundniveau.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå