Redigerettors 16. okt 15:19
Man kunne måske tilføje Carl Starfelt, Niclas Eliasson, Morten Thorsby som en mulighed. Men jeg tror ikke selv på vi er i stand til at tiltrække meget bedre skandinaviske spillere (på papiret). Så det er en udfordring at bevare den kerne.
Hele bredden i truppen er så forudset fraværende, at man bliver så træt af at blive bekræftet i dette uge efter uge. At Moi er ude, bør heller ikke komme som en overraskelse, da han også har været tvunget ud i at spille minutter i selv en pokalkamp. Lavinen ruller, og Nees er bliver i endnu højere grad nødt til at spille de samme spillere uge efter uge og håbe de holder til det.
“Jeg har ingen anelse om hvad der foregik!?! Men jeg deltog selvfølgelig...”