Snak

Mere indhold efter annoncen
Så er vi kommet frem til at Sune nok ikke har gjort sit arbejde ordentligt nok ??


Ja

Når vi antalmæssigt er så tyndt besat på midtbanen. Så har han ikke gjort sit arbejde ordentligt nok.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Oscar Højlund, som vist også blev nævnt, blev i øvrigt solgt da der var seks måneder tilbage af kontrakten og Oscar (som sin tvillingebror Emil) ikke ville forlænge med FCK.

Man formåede i hvert fald ikke, at tilbyde en sportslig "pakke", som var attraktiv nok for drengene til at blive eller evnet at gøre det attraktivt for dem at udfolde sig i vores klub.

Og uanset grundende til de forskellige talenters salg, hvor årsagerne udadtil er forskellige, så er det i sidste ende, bare voldsomt ærgerligt at man har fået så lidt sportsligt ud af så dygtige spillere. Der er ingen garanti for at vi fortsætter med at sprøjte så spændende spiller ud af vores ungdomsrækker.

Ham Milan som nu røg til FCN. Var det herinde nogle snakkede om ham?
Da det kom frem i efteråret af Milas Jørgensen vil skifte til FCN. Skrev jeg at det er svært at vurdere om en 14 årig slår igennem, men at han var en af de bedste på u15.

Jeg skrev også at vi har nogle ret store kreative midtbanetalenter på u17 og u19

Vi har også lige hentet Frederik Abrahamsen, en 14 årig 10´er fra OB han kommer til marts når han fylder 15 år.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Når vi antalmæssigt er så tyndt besat på midtbanen. Så har han ikke gjort sit arbejde ordentligt nok.

Så intet nyt under solen
Hvor mange spillere til start 11´eren tror I vi henter til sommer?
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
jeg tænker at der mangler 9, så kan Suzuki og Moi oveleve udrensningen.

Edit . og det sker jo ikke, men 2 centrale til midten, et skur til angrebet og 2 kanter med fart i fusserne, og så gerne en stopper der kan være leder, og løbende lige daske kotarski et par på låget.
Så opfinder vi lige vores egen sandhed?

Det kunne jo slet, slet, slet ikke tænkes at da han kom tilbage og der var en evaluering, så blev han oplyst om at Froholdt var foran ham i køen?


Ja, det gør I - hvem du så end taler på vegne af. Froholdt var lige rykket op i førsteholdstruppen, så det ville være underligt, hvis han var foran i køen. Nees så bare ikke noget i Thomas Jørgensen - det er vel bare det.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Nees så bare ikke noget i Thomas Jørgensen - det er vel bare det.


Den konklusion er lige så skæv som den du anfægter.
Batman Close. London W12.
Den konklusion er lige så skæv som den du anfægter.


Jaså - det kan du synes. Men fakta er, at han stort set ikke fik spilletid preseason, og han blev solgt for en slik og ikke udlejet - det understøtter, at Nees ikke så noget i ham. Hvilke fakta understøtter, at den konklusion er skæv?
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Man kan jo ikke blame Sune for salgene Højlund tvillingerne eller TJ.
Jeg tror da bestemt FCK gjorde klogt i at satse på Fro over de 3, man kan jo bare se, hvor de forskellige er i dag.

Derudover ville Højlund brødrene jo ikke forlænge, ergo skulle de sælges - da man så kunne få en videresalgsklausul+uddannelsespenge.

TJ ville jo garanteres fast spilletid, som han fik i Hvidovre - det kunne man jo heller ikke i FCK.
Og tror da også folk herinde var gået grassat, hvis man var gået ind til sæsonen med TJ i stedet for Delaney.
Så havde vi i forrige sæson haft en midtbane med: TJ, Fro, Clem, Lerager, Falk, Højer, Mattsson (og mattsson blev jo ikke engang brugt som midtbane før efter salget af Fro)

Emil Højlund var jo ellers udråbt til det største talent af de 3 Højlund brødre, men hans skader har jo helt smadret hans karriere inden den kom igang.
Annonce