Man kan jo ikke blame Sune for salgene Højlund tvillingerne eller TJ.
Jeg tror da bestemt FCK gjorde klogt i at satse på Fro over de 3, man kan jo bare se, hvor de forskellige er i dag.
Derudover ville Højlund brødrene jo ikke forlænge, ergo skulle de sælges - da man så kunne få en videresalgsklausul+uddannelsespenge.
TJ ville jo garanteres fast spilletid, som han fik i Hvidovre - det kunne man jo heller ikke i FCK.
Og tror da også folk herinde var gået grassat, hvis man var gået ind til sæsonen med TJ i stedet for Delaney.
Så havde vi i forrige sæson haft en midtbane med: TJ, Fro, Clem, Lerager, Falk, Højer, Mattsson (og mattsson blev jo ikke engang brugt som midtbane før efter salget af Fro)
Emil Højlund var jo ellers udråbt til det største talent af de 3 Højlund brødre, men hans skader har jo helt smadret hans karriere inden den kom igang.