Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, det gør I - hvem du så end taler på vegne af.


Så forstår jeg bedre din mange bavlerier, når du ikke kan læse fra min sætning at "Vi" henviste til dig.....

For du digtede nemlig den "sandhed" at Neestrup gav ham en kold skulder og derfor ikke brugte ham i træningskampene.....

Når nu:

Thomas viste sig flot frem i foråret i Hvidovre IF under et godt lejeophold, og vi har været klar til at lade ham indgå i den stærke konkurrence, vi har på midtbanen på lige vilkår med de andre.

Han har dog allerede i opstarten udtrykt ønske om fast spilletid, hvilket vi ikke har kunne garantere i F.C. København på den korte bane.


Så der LÅ nok nærmere den aftale om at han måtte skifte hvis han fandt en klub der ville betale FCK det de ville have for ham.

Og lidt vildt at du synes man ikke skal drage hurtige konklusioner om den nu fyrede sportsdirektør, når du gør nøjagtigt dette om Neestrup OG samtidig opfinder dine egne narrativer, der ikke har hold i andet end din egen fantasi, som ovenstående....
QPR
Du er vist et værre vrøvlehoved, @hjaelm 🙃
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Aaah ja, så du løb tør for alle former for "argumenter"....

Så kan jeg jo bare fortsætte i det niveau du åbenbart foretrækker:

Spejl!
QPR
Min far er stærkere end din far
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
@Nier,

Jaså - det kan du synes. Men fakta er, at han stort set ikke fik spilletid preseason, og han blev solgt for en slik og ikke udlejet - det understøtter, at Nees ikke så noget i ham. Hvilke fakta understøtter, at den konklusion er skæv?


Det ovenstående er faktuelt forkert, han er blevet solgt med tilbagekøbsklausul og en rigtig høj videresalgsklausul.. FCK har med andre ord sikret, i og såfremt udviklingen går godt, at han atter kan tilknyttes klubben hvis ellers han har lyst.

Det er vel helt i orden at der blev satset på Fro (hvilket forøvrigt taler direkte imod dit narrativ vedrørende Nees), han var klart den bedste spiller og den med højeste udviklingspotentiale.

Jeg synes bare, man skal være varsom med at drage hurtige konklusioner om den nu fyrede sportsdirektør og gå med på folkestemningen omkring, at han har pisset mio. væk på fejlkøb eller fejlkøb.


Altså det vigtigste i en sportsdirektørs jobfunktion skal vi se bort fra? -Så vi kan forstå din pointe...

Vores spillere er bedre end til en 7. plads siger du...

Målmand Kotarski

Jeg har ikke engang styr på hvor mange uprovokerede fejl den mand har lavet eller hvor mange point det har kostet, men det skal vi enten se bort fra eller tilskrive træneren..

Højre back Zague.
Han kostede mål i hver kamp han spillede og i mindst en kamp kostede han to. Han havde ingen spilforståelse og anede ikke hvordan man dækker og spiller back.

Centrale forsvar:
Panta.
Losser den ene bold op i fødderne på modstanderne efter den anden, også som bagerste mand, er for langsom til at rette op på sine fejl, er bange for nærkampe og lader ofte modstanderne passere ham eller rende udenom ham, både oppe i banen og i feltet.. Jeg er sikker på det er Nees der har instrueret ham i hvordan man sælger sit hold (når han står opgivende i et interview og siger "det må ikke ske!" mens han ruller med øjnene i opgivenhed og mistro).

Garananga.
Ikke god nok, heller ikke i sin "nye" klub, omvandrende rødt kort. Det er selvfølgeligt Nees skyld han heller ikke fungerer for Hibs.

Gabriel.
Virker rundt på gulvet og opgivende fordi ingen af hans forsvarskollegaer er til at stole på, målmanden inklusiv.

Lopez/Meling "ok" uden at være prangende.

Midtbane:
MEM
Ren Superliga og intet mere og har aldrig været det, intet udviklingspotentiale.

Delaney
Lider af belastningsskader og alderdom.

Lerager.
Væk nu, har alle dage været alibispiller og passet bænken indtil Fro blev solgt, Mattsson skadet og der pludseligt var plads til hans begrænsede repertoire.

Clem.
Skulle have været væk af flere omgange og var som Lerager ikke en spiller der burde være i FCKs startopstilling, indkøb af lort gjorde Clem blev det nye "sort".

Claesson.
Burde være 8´er men bliver brugt som angriber når han ikke er skadet.

Højrekant.
Larsson, nej Larsson er ikke kantspiller, men i en 4-3-3 skal der være en kantspiller også på højrekanten..

Ventstrekant.

Achouri/Robert/Moi
"OK, dog bliver Moi brugt lidt som angriber, lidt som central og er til tider skadet.

Angriber.
Ahmen for fanden.. Corner er notorisk skadet, Muko er ikke en rigtig 9´er og derfor vælges Claesson der trods alt fylder mere og tidligere var bedre til at suge bolde til sig.. Dada er et talent, men viser sig med fast spilletid at blive usynlig i SL kampe hvor der ikke er plads til det han havde succes med i CL.

Klart at alt ovenstående 100% er Nees´ fejl og SSN derfor skulle være blevet i sædet mens Nees skulle have været på porten fordi han ikke kan få et dysfunktionelt hold til at spille fodbold...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvad er oddset hvis man laver en samlet kupon på.

Herning som Europe league mestre
Bodø Champions league mestre
Os som nedrykker

?
som jeg husker det, så har FCK ikke et tilbagekøbsklausul på Thomas Jørgensen, men et klausul om at vi får muligheden for at matche et hvert andet tilbud som Viborg siger ja til, men jeg kan snildt tage fejl
Hvad er oddset hvis man laver en samlet kupon på.

Herning som Europe league mestre
Bodø Champions league mestre
Os som nedrykker


omkring 400.000x igen - Rimelig dårligt return, hvis du spørger mig
FCN
som jeg husker det, så har FCK ikke et tilbagekøbsklausul på Thomas Jørgensen, men et klausul om at vi får muligheden for at matche et hvert andet tilbud som Viborg siger ja til, men jeg kan snildt tage fejl


@peanuts

Ja det er korrekt.

Men det er værd at have med at FCK har en 20% videresalgsklausul på Thomas Jørgensen som er gældende for os selv.

Så selvom vi matcher buddet, så vil det ca. være 20% billigere for os.

Viborg købte Thomas Jørgensen for €600k. Kommer der en klub og byder €6m for Thomas Jørgensen som VFF accepterer. Så skal de afleverer 20% af €5.4m til os. Det er €1.08m.

Viborg får €4.92m og vi får €1.08m.

Så i bund og grund svarer det til at hvis der kommer en klub med €6m kan vi matche buddet med €4.92m.

Viborg vil få det samme antal penge og det er uændret for dem.

Det var også derfor jeg skrev tidligere at med tanke på Brøndby solgte Noah Nartey for €7.5m og at Farzam mener vi godt kan lægge €8m for en spiller. Så bør Thomas Jørgensen være inden for vores økonomiske rækkevidde hvis han vil tilbage, for jeg tror ikke Viborg får bud højere end det Brøndby solgte Nartey for. FCM solgte Oliver Sørensen for €8m.
Success is temporary loyalty is forever PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
Jagiellonia som vi tabte til i ECL for et par år siden gør det egentlig meget fornuftigt i Europa. Tabte godt nok første kamp mod Fiorentina 0-3, men fører nu selv 0-3 på udebane. Hattrick af polske Bartosz Mazurek, 19 år gammel.

Nogle der kender ham? Måske dig Nande eller andre der jævnligt kigger efter spillere til vores hold.
Annonce